Keksi Ankkalinnaan Bändi ja...

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Eli keksi Ankkalinnaan bändi. Anna Bändille nimi ja sano ketkä kaikki olisivat siinä mukana ja missä asemassa esim:

Aku Ankka Kitaristi

Touho Ankka Rumpali

Palle Pulppu Kitaristi

Hannu Hanhi Laulaja

Roope Ankka Manageri

ja Into Ankka Kosketinsoittaja.

(Bändissä saa olla korkeintaan 6 Hahmoa, Ja kaikkien pitää olla Ankkalinnasta tuttuja.) Bändin nimen siis saa keksiä itse! Lykkyä tykö! Toivottavasti tästä tuli hyvä aihe!

Sivut

Kommentit (293)

Vierailija

onko tästä tullu joku eppu normaali keskustelu?????? onko eppu vai disneyn keksimä??????eiks tääl pitäny keskustella disneyn tekemistä aiheista??????pitäiskö painaa tosta "ilmoita asiattomasta viestistä"?????? ei siis nmillään pahalla mut menkää sit mielummin meseen keskustelemaan tosta.

Vierailija

Nimi olisi S.S eli Sutjakkaat $etelit.

Aku: laulaa

Into: Rämpyttää sähkökitaraa

Touho: Soittaa rumpuja

Roope: On manageri (Saa 80 prosentin osuuden) ja ravistaa kolikoita.

Vierailija

basistin mokoma kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:MaD, unohdit basistin mokoman listaltasi! hän loukkaantui!

<br />

ei mul oo mitään välii mut unohditte basson,,hyvi vakava asia :@

Niin, basso on kitaran kaveri, ja kitara minun kaveri, ja hän sanoi että ei suostu esiintymään jos basso ei ole mukana...:D;)

Vierailija

Nimen keksin myöhemmin...

Basistin mokoma:: soittaa bassoa

minä itse: soitan kitaraa

MaD on: ilkeä manageri

Salwer: laulaa

_wonderlust_: laulaa

kynsilaukka2: soittaa pianoa

ankkarock: soittaa rumpuja

saatoin unohtaa jotakin...

Vierailija

Ankkarockille arvonimi näin hyvästä keskustelusta tulee tässä:

A.N.K.K.A.R.O.C.K*

*Aina Nikkaroimassa hyviä Keskusteluja Keskiyölläkin Ahkerasti Rustaa Omia Cd-levyjä Keskusteluun

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:teen sun versioiden nimet Eppu Normaalin kappaleista:<br />

<br />

kappale1: Murheellisen MaDin maa ( murheellisten laulujen maa)<br />

kappale2: Madit paperilla (tahroja paperilla)<br />

kappale3: Madin tehdas (Akun tehdas)<br />

kappale4: Nyt Mad jupiset, riimisi rupiset (Nyt reppu jupiset riimisi rupiset)<br />

kappale5: Mad, taivas ja tähdet (kitara, taivas ja tähdet<br />

kappale6: Madihullu (urheiluhullu)<br />

kappale7: Madi pamputtaa taas (poliisi pamputtaa taas)<br />

kappale8: Madi täällä käy... (näinhän täällä käy...)<br />

kappale9: Madin tango (pimeyden tango)<br />

kappale10: Ei Madi ainesta (ei sankari ainesta)<br />

<br />

No, MaD, miltäs nuo kappaleet kuulosti, teenkö taas sanoituksetkin?

Oletko itse eppu normaali fani? itse palvon heitä..:D (ja muista myös mad 85 (vuonna 85)........;)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Muuten MaD, jos meillä on keikka Austraaliassa, niin millä me sinne mäntäisiin?

Uimalla tietenkin! Oletkos vinksahtanut? No lentokoneellakin jos maksatte minun kuluni ja itse maksatte koko hoidon.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Mutta hei basistin mokoma, sun lempinimesi on nyyään täällä sivulla BM, mutta sinun pitää soittaa sitä bassoa, ei se soittamatta toimi, ja sinä olet osa yhtyettämme!:D

<p />

<br />

KIITOS,KIITOS,KIITOS,KIITOS,KIITOS,KIITOS,.....(JIHUUUUUUU)......;)<br />

<br />

PS.LAA LA LAA LAA <br />

<br />

PSS.KIITOS

Oleppa hyvä etten unohda ja toinen asia on: mikä on "pss"? se on "pps", ei pahalla...ja siihen basson kaveri on kitara plaa plaa, niin, sinä olet minun kaveri kans...

Vierailija

akkarifani99 kirjoitti:onko tästä tullu joku eppu normaali keskustelu?????? onko eppu vai disneyn keksimä??????eiks tääl pitäny keskustella disneyn tekemistä aiheista??????pitäiskö painaa tosta "ilmoita asiattomasta viestistä"?????? ei siis nmillään pahalla mut menkää sit mielummin meseen keskustelemaan tosta.

Ei jei, mee juuri palattiin aiheeseen, jo ennen tätä viestiäsi, katso vaikka, ja viiminen eppu juttu: kuuntelen koko ajan vihreän joen rannalla kappaletta, ja se on kanssa hyvä.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Mutta hei basistin mokoma, sun lempinimesi on nyyään täällä sivulla BM, mutta sinun pitää soittaa sitä bassoa, ei se soittamatta toimi, ja sinä olet osa yhtyettämme!:D

&lt;p /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

KIITOS,KIITOS,KIITOS,KIITOS,KIITOS,KIITOS,.....(JIHUUUUUUU)......;)&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

PS.LAA LA LAA LAA &lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

PSS.KIITOS

<br />

Oleppa hyvä etten unohda ja toinen asia on: mikä on "pss"? se on "pps", ei pahalla...ja siihen basson kaveri on kitara plaa plaa, niin, sinä olet minun kaveri kans...

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

&amp;lt;p /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

KIITOS,KIITOS,KIITOS,KIITOS,KIITOS,KIITOS,.....(JIHUUUUUUU)......;)&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

PS.LAA LA LAA LAA &amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

PSS.KIITOS

&lt;br /&gt;<br />

Oleppa hyvä etten unohda ja toinen asia on: mikä on &#034;pss&#034;? se on &#034;pps&#034;, ei pahalla...ja siihen basson kaveri on kitara plaa plaa, niin, sinä olet minun kaveri kans...

sori tuli pari mokaa..oli kyl tarkotus laittaa pps. mut tuli vahingos pss.....;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat