mitä ja kuinka?...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mitä te yleensä teette täällä akkarin netti sivulla ja kuinka kauan olette yleensä täällä. (tälläisiä keskusteluja on varmaan ollut mutta en ole nähnyt?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Haluaisin olla enemmän, mutta nykyään se ei ole oikein onnistunut. N. tunnin täällä nykyään viivyttelen per päivä:s.

Mistä syystä ei onnistu? Aikaraja?

niin miks ei onnaa

Vierailija

Yleensä noin 1-2 tuntia päivässä, mutta joskus olen kauemmin ja joskus en pääse ollenkaan.

Keskustelen täällä melkein aina kun tulen tänne ja pelaan pelejä yleensä yhdeksän jälkeen.

Vierailija

Keskustelen usein. Joskus saatan kirjoitella Akupediaan tai pelata pelejä. Riippuu päivistä. Joskus olen 3-6 tuntia ja taas joskus 0,3- 3 tuntia.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Seurasin sua tänne akkarifani99 sori jos hermostuit.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

manui kirjoitti:minäkin usein keskustelen ja jonakin päivinä riittää aikaa enemmäksikin kuin puoleksi tunniksi

Niin, se riippuu niistä aiheiden kiinnostuksesta, ja joistain käyttäjistä, ei ole kiva jos täällä sivulla on 2:henkilöä...

Vierailija

taikisfani kirjoitti:Seurasin sua tänne akkarifani99 sori jos hermostuit.

miks hermostuisin? mitä pahaa sä oot tehnyt?:)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

manui kirjoitti:minäkin usein keskustelen ja jonakin päivinä riittää aikaa enemmäksikin kuin puoleksi tunniksi

<p />

Niin, se riippuu niistä aiheiden kiinnostuksesta, ja joistain käyttäjistä, ei ole kiva jos täällä sivulla on 2:henkilöä...

niin (sori kun vaan yhen sanan viesti mut en keksiny muuta sanottavaa)

Vierailija

no se riippuu päivästä ja muusta.. yleensä oon keskusteluis, paitsi jos ei oo mitään kiinnostavaa keskustelua niin saatan pelata.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat