Ankallisvisassa 1-mitali.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kun saat Ankallisvisassa 1-mitalin, tasoksesi tulee: "Taidat olla hakkeri". Miksi? Ykkösmitalin saaminen on helpoa, kun on pelannut vähän aikaa, niin kysymykset osaa jo ulkoa. Minusta tuo hakkeri-nimitys on törkeä loukkaus rehellisiä käyttäjiä kohtaan. Onko teille käynyt samoin?

Sivut

Kommentit (16)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

No minä ainakin otin sen läppänä mutta kun sen sai kuulla joka

kerta, (Katsokaa pelimitaleitani) Niin alkoi hieman tympiä.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Juu totta, kysymykset osaa jo ulkoa jos pelaa kauan. Itselläni ei ole Ankkalisvisasta kuin kolmosmitalli.

Hakkerista en oikein tiedä...ei se ole kovin loukkaava, ainakaan minun mielestä.

Vierailija

Hakkeri ei ole loukkaus. Hakkerilla tarkoitetaan experttiä tietokoneilla ja krackerilla taas tyyppiä joka käyttää epäreiluja keinoja.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Hakkeri ei ole loukkaus. Hakkerilla tarkoitetaan experttiä tietokoneilla ja krackerilla taas tyyppiä joka käyttää epäreiluja keinoja.

Tiedän kyllä, mitä hakkeri tarkoittaa, mutta miksi pitää heti epäillä hakkeriksi, jos tietää ihan perusasioita Aku Ankasta ja on hyvä muisti?

Vierailija

Niin liioittelet asiaa, vitsihän se on!:) Ja kysymykset tosiaan alkaa muistaa toisella kerralla. Taidetaan olla ainoat täällä tällähetkellä Akuhullu;)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:No, minulla on 1-mitali, enkä ole ainakaan omasta mielestäni mikään hakkeri. Totta puhut!:)

Veit sanat suustani!:D

Vierailija

Oho en huomannut että tämän keskustelun kaikki viestit oli kirjotettu tänään:l Siis onhan täällä muitakin:s

Vierailija

Tämähän ei nyt liity juuri tähän peliin, mutta eikö ole aika hölmöä kun tunnista piirtäjä-pelissä on mahdollista saada vain kolmosmitalli, itse sain kaikki kymmenen sekunnissa ja mulla on silti kolmosmitalli? Vai onko siitä mahdollisuus saada parempaa?:-

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Frodo95 kirjoitti:Niin liioittelet asiaa, vitsihän se on!:) Ja kysymykset tosiaan alkaa muistaa toisella kerralla. Taidetaan olla ainoat täällä tällähetkellä Akuhullu;)

Siltä näyttää... heh!:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat