Marco Rota

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette Rotan sarjakuvista? Minun mielestäni hänen piirroksensa ovat tavallaan sellaisia repaleisia..(en osaa selittää)

Vastauksia kiitos.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Marco Rota on ihan kelpo piirtäjä, en oikein tiedä mikä hänen piirrostyylissään on niin hyvää, eli en osaa perustella.

Vierailija

Marco Rota on hyvä piirtäjä, löytyy TOP-10 listaltani. Sivuhahmot Rotan sarjoissa ovat kyllä aika urpån näköisiä...

Vierailija

taikisfani kirjoitti:

Joonatan2 kirjoitti:Mitä mieltä olette Rotan sarjakuvista? Minun mielestäni hänen piirroksensa ovat tavallaan sellaisia repaleisia..(en osaa selittää)&lt;br /&gt;<br />

Vastauksia kiitos.

"Repaleisia"! Juuri se sana mitä etsin.

No hyvä, että löysit.

Vierailija

Kiitos kommentista Mac Ducky. Minä en hirveästi tykkää hänen piiroksistaan. Mutta ihan hyvä piirtäjä kumminkin.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

MITÄH!! Repaleisia? Ei todellakaan ole! Marco Rota on parhain piirtäjä minun mielestäni! Marco piirtää hauskat ankat joilla useimmiten naamat heiluvat ja se on hauskan näköistä se!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ihan keskiverto piirtäjä, vaikkei minun top-15 -listalle aivan mahdukkaan. Paras italialaisista Aku Ankka -piirtäjistä. Saisi olla vähän enemmän hänen juttujaan Aku Ankassa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Joonatan2 kirjoitti:Mitä mieltä olette Rotan sarjakuvista? Minun mielestäni hänen piirroksensa ovat tavallaan sellaisia repaleisia..(en osaa selittää)<br />

Vastauksia kiitos.

"Repaleisia"! Juuri se sana mitä etsin.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat