monta tuntia(minuuttia) olet aku ankan sivulla

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

yleensä olen 3h

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Jos alakanttiin pistetään, niin sellainen 24/7...<br />

<br />

No joo. Oikeasti, odottakaas, täytyy laskea.. Jos herään n. klo 12, tulen koneelle ehkä kahdelta, niin siitä tulee vajaat kymmenen tuntia. Akkarin sivuilla en ole ihan sitä, kun foorumin kerpele menee jo yhdeksältä kiinni. Mutta joku kuudesta kymmeneen tuntiin, keskimääräisesti.

Olet oikea "nettikärpänen" jos olet noiden lukujen mukaan koneella. Joku jo sanoi, että asuisin koneen sisällä, mutta epäilen, kun vertaan lukujani sinun lukuihisi eli sanon sinulle, että "Taidat asua koneen sisällä tai kone asuu sinussa"... ;)

Vierailija

adz kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Riippuu päivästä, ja aiheista, tänään olen ollut 59minuuttia, jotain sekuntteja.

Eilen oltiin tasoissa, ja oot illan ja tään päivän postittanu yli 100 postia, aika paljon!<br />

Aurinko on tänään paistanut ja kuka nyt sillo sisällä on..ai niin munhan piti raahata läppäri puunoksalle..:D

Joo aurinko paistaa, olen meidän pihalla, ilman paitaa makoilen viltin päällä koneen kanssa. ;)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mac Ducky kirjoitti:Olet oikea "nettikärpänen" jos olet noiden lukujen mukaan koneella. Joku jo sanoi, että asuisin koneen sisällä, mutta epäilen, kun vertaan lukujani sinun lukuihisi eli sanon sinulle, että "Taidat asua koneen sisällä tai kone asuu sinussa"... ;)

Kone ja minä olemme yhtä, ei toista ilman toista ; )

Vierailija

kannettavalla vai raahasitko koko koneen ulos ja pistit siihen sähkövirtaa jatkojohdolla(vitsi);) tuun koht takas ku toi sisko tulee hetkeks koneel

Vierailija

neekeri aku kirjoitti:yleensä olen 3h

Minäkin olen sen verran yhteen pötköön!Mutta päivässä on 4h sillä illalla olen vielä 1h(yleensä)

Vierailija

Vietän Akkarin sivuilla ehkä tunnin enkä ees joka päivä, toisinaan tuntuu että aiheet ovat karussa, ja puutaheinää tilalla.

Jotkut tekevät posteja todella väkisin.

Vierailija

Tänään olen ollut tasan 41 minuttia ja 6 sekuntia Akkarin sivuilla. ja aion olla tässä vielä puoli tuntia lisää. Eli suunnilleen tunnin olen joka päivä.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Riippuu päivästä, ja aiheista, tänään olen ollut 59minuuttia, jotain sekuntteja.

Eilen oltiin tasoissa, ja oot illan ja tään päivän postittanu yli 100 postia, aika paljon!

Aurinko on tänään paistanut ja kuka nyt sillo sisällä on..ai niin munhan piti raahata läppäri puunoksalle..:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat