Kuka henkilö tekee parhaat aiheet?

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Eli kuka? Minun mielestäni Akuhullu97 ja Mac Ducky!

Sivut

Kommentit (93)

Vierailija

PARAS-PEKKA-FANI kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

PARAS-PEKKA-FANI kirjoitti:MINÄ MIELESTÄNI!

&lt;br /&gt;<br />

Vaatimattomuus ei sinulta puutu...

NO SE ON TOTTA SAMI!

Kerrankin olen samaa mieltä, mutta voisit hieman osoittaa kohteliaisuutta muita vastaan!

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

&amp;amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

NO SE ON TOTTA SAMI!

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Kerrankin olen samaa mieltä, mutta voisit hieman osoittaa kohteliaisuutta muita vastaan!

SELVÄ! HYVIÄ AIHEITA TEKEE SAMI-96!!

MUTTA MINÄ TEEN PARHAITA!!

Mitäs se vaari täällä riehuu? Eikös ikä jo paina?

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:Huomasitteko? Keskustelu &#034;Kultaryntäyksen voittajat ahneita?!&#034; poistettiin. Missä syy?

Todennäköisesti (en ole sitä keskustelua lukenut!) siellä solvattiin likaa Kultaryntäyksen voittajia. Minua ihmetyttää miksi keskustelu "Meneekö rahaa muuhunkin kuin Akuun?" poistettiin. Tuliko sinne minun lähdettyä jotain asiattomia viestejä tms?

Siinä keskustelussa haukuttiin sitä, että kultaryntäyksen voittajat eivät käy keskusteluissa. Itse taisin ilmiantaa kirjoittajan, sillä jutun voi melkein laskea SOLVAAMISEKSI. En ole huomannut, että kukaan kirjoittaisi erityisen hyviä keskusteluja.

Vierailija

Nuno kirjoitti:Parhaita aiheita tekevät Mac Ducky, Ankkarock, Sami-96, Akuhullu97, Salwer1st/ ja monet muut. Ja paljon onnea Mac Duckylle!:)

Kiitos, sinun aiheistasi en tiedä, kun ei ole oikeen niitä näkynyt...

Vierailija

No jos minä vielä voisin kiittää! Kiitos teille! Te kaikki olette parhaita paitsi matkijat ja sun muut trollit...

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:No minä kerron pitkän ja tylsän tarinan minun tekemistäni keskusteluista. En tee keskusteluja kovinkaan usein. Jotkut ovat suosittuja ja toiset taas eivät. Yhden ensimmäisistäni keskusteluista muistan. Se oli &#034;Kenen ankkalinnalaisen autolla huristelisit jos saisit valita?&#034;. Se oli aika suosittu keskustelu siihen aikaan. (Kultaryntäys aikaa ja adzin hallintakausi) Siihen tuli päälle 200 viestiä ennen kuin se hukkui keskustelu mereen. Olen yrittänyt etsiä sitä, mutta sitä ei ole vain löytynyt. (Hahmot foorumi) Sen jälkeen tuli tehtyä pari hyvää ja suosittua keskustelua ja myös pari vähän epäsuositumpaa. Nytkin ideat ovat lopussa eikä oikein ole ideoita, mutta onneksi silti välillä tänne tupsahtelee järkeviä ja hyödyttäviä keskusteluja. Nyt en itse ole tehnyt viime aikoina kovinkaan montaa keskustelua. Tänään tein ainoastaan kaksi ja sitä aiempi keskustelu löytyy varmaan viime viikolta. Yksi hauskimmistani ja parhaimmistani näkemistäni keskusteluista taitaa olla &#034;Millaiseksi kuvittelet&#034; keskustelu, koska siellä oli hauska lukea ja tehdä kuvauksia toisista kunnes siitä muuttui parin erään &#034;chatti&#034;. (En syytä ketään enkä kerro henkilöiden nimiä) Uskon, että syksymmällä, kun täällä käyminen kovenee niin uusia keskusteluja alkaa tulemaan rutkasti kuin muilta niin kuin myös minulta.

<br />

Bravo!! Mahtava viesti!! Hyvää syntymäpäivää!

Kiitos ja kiitos myös siitä tekemästäsi keskustelusta vaikka se olikin turha. Olin juuri kirjoittanut siihen oikean romaanin ja sitten tuli se hiivatun järjestelmävirhe. Olisikohan tuon viestini nimeksi pitänyt laittaa mielummin "Mac Duckyn elämä ja teot luku 1?...

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

NO SE ON TOTTA SAMI!

<br />

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

No nyt näyttää jo paremmalta, mutta pliis älä rääkkää sitä Capsia. Se hermostuttaa.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Akuhullu97 kirjoitti:Huomasitteko? Keskustelu "Kultaryntäyksen voittajat ahneita?!" poistettiin. Missä syy?

Todennäköisesti (en ole sitä keskustelua lukenut!) siellä solvattiin likaa Kultaryntäyksen voittajia. Minua ihmetyttää miksi keskustelu "Meneekö rahaa muuhunkin kuin Akuun?" poistettiin. Tuliko sinne minun lähdettyä jotain asiattomia viestejä tms?

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

NO SE ON TOTTA SAMI!

&lt;br /&gt;<br />

Kiitos, sinultakin löytyy hyviä aiheita, kunhan kirjoittaisit rais...öö rämpyttämättä Capsia, ja kirjoita sääntöjen mukaisesti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat