Hauskin teksti

Vierailija

Mikä on hauskin teksti jonka olette lukeneet näillä sivuilla? Minusta ainakin Salwerin kuvaukset minusta olivat todella hauskoja ja kerran nauroin, kuin hevonen yhdelle Samin viestille. Ensiksi hän sanoi skeptikille, ettei saa lähettää yhden sanan viestejä ja heti seuraava Samin viesti oli "kiitos" eli yhden sanan viesti eli Sami turha sinun on valittaa toisille jostakin jos itse teet samoin. ;) (Suuttuminen kielletty sakon uhalla!)

Sivut

Kommentit (16)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Hauskin oli toistaiseksi se, siellä kyselyissä ja visailuissa. "Keksi ankkalinnaan bändi ja..." paikassa se jäätelön bändiehdotus. Hihhihhihhihhohohohohohohahahahahahahuhuhuhhuhuuuuuuu!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

MAD!!! OOT ILKEE!!!

No vitsi, vitsi, ainakin hauskoja oli silloin kun me Af1: den kanssa puhuttiin siitä että hän tulee meille...tai eiliset puheet basistin mokoman kanssa...taas naurattaa, mutta MaD, minä olen jo tehnyt tästä aiheesta keskustelun...ei pahalla.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:MAD!!! OOT ILKEE!!! <br />

<br />

No vitsi, vitsi, ainakin hauskoja oli silloin kun me Af1: den kanssa puhuttiin siitä että hän tulee meille...tai eiliset puheet basistin mokoman kanssa...taas naurattaa, mutta MaD, minä olen jo tehnyt tästä aiheesta keskustelun...ei pahalla.

No anteeksi paljon. En tiennyt siitä mitään eli vielä kerran anteeksi.

Vierailija

Ai et vai...hah, kirjoititkin siihen paljon, mutta sou what,saat anteeks, ihan helposti, kun tääkin on niin järkevä keskustelu.

Vierailija

Ainakin teillä neljällä, jotka tähän keskusteluun ovat tähän mennessä kirjoittaneet on usein hauskoja juttuja.

Vierailija

Kyllä niitä hauskoja ja hervottomia viestejä on tullut luettua useasti :D Silloni ainakin nauroin paljon niille kuvauksille oman profiilikuvan perusteella, ne olivat todella hauskoja :)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Ai et vai...hah, kirjoititkin siihen paljon, mutta sou what,saat anteeks, ihan helposti, kun tääkin on niin järkevä keskustelu.

En minä muista mitään siitä keskustelusta. Minulla on surkea muisti.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Ai et vai...hah, kirjoititkin siihen paljon, mutta sou what,saat anteeks, ihan helposti, kun tääkin on niin järkevä keskustelu.

Muistatko minun "Mahti-muistini" silloin "Millaiseksi kuvittelet...?" ajalta? Se sama "Mahti-muisti" minulla on edelleen, Mad onko nyt torstai vai perjantai?

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

<p />

Muistatko minun "Mahti-muistini" silloin "Millaiseksi kuvittelet...?" ajalta? Se sama "Mahti-muisti" minulla on edelleen, Mad onko nyt torstai vai perjantai?

Meinasin sanoa torstai, mutta muistin, kun katsoin eilen Talentin eli tänään on perjantai.

Vierailija

eheheeeeeeeee taas tuli mieleen se ''keksi ankkalinnaan bändi..''juttelut (ja MaD entäs se mun PALKANKOROTUS,josta vain MINÄ olen puhunut :D)........;)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

<p />

Hehehheheheehehhhehheh!!! Taitaa olla perjantai.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat