sudenpentumitalit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mietin tässä vaan, että onko täällä mahdollisuutta saada yli 11 mitalia? Ja sitten vielä toinen juttu, että onko kellään Tunnista piirtäjä pelissä parempaa kun 3.mitali? Sitä peliä voisi ehkä vähän parannella lisäämällä siihen eri vaikeustasoja.

Kommentit (13)

Vierailija

Onko niitä Julle Ankanpään kunniamitaleja ikinä koskaan vielä jaettu?

Täytyy varmaan olla tehnyt jotain erityistä että saa sen.

Vierailija

Ei ole vielä jaettu yhtään mutta kesän lopussa toimitus vihjaisi, että jaettaisiin parille ahkeralle ja asialliselle keskustelijale.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Ei ole vielä jaettu yhtään mutta kesän lopussa toimitus vihjaisi, että jaettaisiin parille ahkeralle ja asialliselle keskustelijale.

MaD, olen ihan varma että sinä saat sen, minä en ainakaan saa...

Vierailija

Julle Ankanpään mitalin jos sais ni yli 11. Mullakin on Tunnista Piirtäjässä 3. Mitali, enkä saa sitä nousemaan.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Ei ole vielä jaettu yhtään mutta kesän lopussa toimitus vihjaisi, että jaettaisiin parille ahkeralle ja asialliselle keskustelijale.

<br />

MaD, olen ihan varma että sinä saat sen, minä en ainakaan saa...

E

Älä vielä luovuta! Voi olla, että vaikka 5 ahkerinta kirjoittajaa saisivat sen eli sinäkin voit saada sen yhtä hyvällä mahdollisuudella kuin minäkin.

Vierailija

Kolmos mitali on mullakin, ja monella näyttää olevan max 11 mitalia..ja kenties muutama tulee saamaan spesiaali mitskun.

Vierailija

Ja sitten vielä yksi kysymys: miten sitä Pelimitalit -mitalia joka on trampoliinipuhallus-mitalin yläpuolella voi parantaa? Minulla niinkuin monella muullakin se on 5.mitali.

Vierailija

Niku Kipittäjä kirjoitti:Ja sitten vielä yksi kysymys: miten sitä Pelimitalit -mitalia joka on trampoliinipuhallus-mitalin yläpuolella voi parantaa? Minulla niinkuin monella muullakin se on 5.mitali.

Käsittääkseni pelimittalit-mitali on ikäänkuin yhteenveto kaikista muista pelimitaleista. jos sinulla on vaikka kaikista pelisä hirmuhyvät mitalit, luulisin että pelimitalit-mitali olisi silloin parempi. En siis ole varma.

Vierailija

Tunnista piirtäjä pelissä ei voi saada 3 mitalia isompaa. Yli 11 mitalia voi saada, jos saa Julle ankanpään mitalin. Mac Ducky varmaan saa sen. Mä en sitä varmana saa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat