mainitsemisen arvoiset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ketä/keitä tällä sivustolla käyvää tyyppiä haluaisit erityisesti kehua?

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Kiitos: MaD ja Taskusorsa.

Minä mainitsen:

MaD: in, Af1: den,

Salwerin, Taskusorsan,

A-rock: in, djlordia

Akuhullu97: kaa,

adz: tiä ja BM:ää.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

King Henkka kirjoitti:Kiitos, Wonderlust ja Hanhihannu. On hienoa aina huomata jokainen asiallinen käyttäjä, joita on hyvin hyvin vähän. On myös hienoa lukea teidän viestejä, varsinkin Wonderlust viestit ovat olleet hyvin perusteltuja / kommentoituja ja niissä on asiaa ja sisältöä.<br />

<br />

Mitä sitten minuun tulee, yritän aina kirjoittaa mahdollisimman hyvät perustelu ja kommentit ja pitkiä viestejä. Ehkä se vähäinen viestimääräni johtuu siitä paljolti, että kirjoitan juuri mielelläni vähän pidempiä viestejä, kuin lyhyitä. Sekä täällä on niin paljon turhia aiheita, että niihin ei viitsi "tahrata käsiään". Ja hienoa, että pidätte minun viesteistäni / viestistäni se on ilo sydämellein, kun joku sanoo jotain kehuvaakin välillä. <br />

<br />

Mutta pidetään me oikein asialliset yhtä ja kirjoitetaan asiaa jatkossakin.

Sinä kyllä olet asiallinen. Tuo edellinen viestisi oli täyttä asiaa.

Tämä keskustelufoorumi alkaa tulla täyteen parhaimmat käyttäjät aiheita ja jotain vastaavaa. Kannattaisi miettiä niitä joita kukaan ei ole kertaakaan maininnut listoissaan. Minkälainen mieli heillä on.

Olen huomannut että muutamia tyyppejä on mainittu listoissaan vain sen takia koska he ovat kirjoittaneet paljon viestejä. Toivottavasti minua ei olla mainittu vain sen takia. Paljon viestejä ei tarkoita että hän olisi asiallinen käyttäjä, mutta onneksi täällä kaikki paljon kirjoittaneet ovat asiallisia. Kohta käy tietysti niin että "Trolli" pääsee Aktiivisimmat kirjoittajat listaan kaikilla haukkuma viesteillään. Sittenhän on jonkun pakko laittaa "Trolli" Listoilleen sillä onhan joku sanonut että hän on paras tyyppi sen takia kun on kirjoittanut niin paljon viestejä.

Kaikki täällä sivuilla olevat ovat Mainitsemisen Arvoisia! Paitsi niin sanotut Trollit ja Terroristit jotka ovat häpeäksi Ankkauniversumille ja eivät välitä tippaakaan kuin iso homma toimituksella on ollut tehdä näitä sivuja.

Mutta jos nyt pakko on mainita käyttäjiä niin mainitsen:

Adzin Asiallisista viesteistään.

Mac Duckyn Hauskasta Huumorin tajustaan

Akuhullu97:kan Mahtavista aiheista

Sekä wonderlustin, Ging Henkan ja Hanhihannun Asiallisista viesteistään sekä osaavat kirjoittaa paljon tekstiä joissa ei ole.Pelkkiä "Iha hyvä" ja "Mulla on" tyyppisiä kommentteja.

Eli ottakaa tästä neuvosta vaari:

Tehkää asiallisisa ja kunnollisia viestejä. Jos et millään keksi mitään muuta kuin Mulla on tyyppisiä kommentteja kannattaa laittaa mukaan vielä perustelut että onko se hyvä kirja mikä hänellä on!

Toivottavasti otitte neuvosta vaarin!

Vierailija

Ottakaa huomioon myös eri-ikäset Akkari kirjottajat, joskus on perusteltua kirjottaa lyhyesti ja ytimekkäästi, joskus romaanilla.

Pääasia on että täällä olisi hauskaa.

Kiitoksia paljon teille joitten listalla olen, arvostan sitä.

En mainitse mitään tai ketään sillä olen sen aiemmin tehnyt.Mielipiteeni ei ole muuttunut.

Vierailija

akkarifani99 kirjoitti:

taikisfani kirjoitti:Akkarifani99:iä ja Ratchetia.

kiitosta vaan

säkin oot mainitsemisen arvonen tyyppi täällä

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

adz kirjoitti:Ottakaa huomioon myös eri-ikäset Akkari kirjottajat, joskus on perusteltua kirjottaa lyhyesti ja ytimekkäästi, joskus romaanilla.<br />

Pääasia on että täällä olisi hauskaa.<br />

<br />

Kiitoksia paljon teille joitten listalla olen, arvostan sitä.<br />

En mainitse mitään tai ketään sillä olen sen aiemmin tehnyt.Mielipiteeni ei ole muuttunut.

Puhut asiaa. Täällä Aku Ankan Nettisivuilla saattaa olla sellaisiakin jotka kirjoittavat kaikkea vain sen takia että se on muka heidän

"Velvollisuus" vaikka minä olen täällä vain sen takia ,että on hauskaa jutella muitten akkarifanien kanssa, sillä en tunne ketään muuta ankkafania kuin Isoveljeni. Täällä saa puhua vapaasti kaikista Ankkalinnaan liittyvistä aiheista sekä kaikesta Disneystä.

Ja kuetn sanoit "Pääasia että on hauskaa". Ja kaikki trollit taitavat tykätä haukkumisesta. Se on selvää. Mutta onneksi sinä et ole Trolli tai Terroristi. noin 97 prosenttia akkaarin nettareilla olevista eivät ole terroristejä.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taidan ihan ekan kerran sortua samaan aiheeseen 3 kertaa postaukseen, mutta minun pakko pyytää anteeksi adz, kun vahingossa pistin adc. Ja pistin esimerkiksi vain sinut ja Mac Duckyn, olitte siis vain esimerkkinä näistä "paljon kirjoittaneista". En siis tarkoittanut mitenkään henk. koht.

Ja Ankkarock olet aika samalla linjalla, kuin minä, hienoa luettavaa.

Ja kyllä välillä on asiayhteys mikä määrää viestin pituutta, mutta kyllä sen huomaa kuka pitkiä, asiallisia ja asiaa sisältäviä viestejä kirjoittaa. Ja aivan totta adz ikäkin ratkaisee, mutta nuorempienkin pitää ymmärtää netiketti ja, jos ei ole mitään kunnon sanottavaa on parempi olla sanomatta mitään.

(P.S nimet menee vähän sekaisin Ankkarock, oletan "adz alias. adc" tapaan olevani "Ging Henkka". No joo kukaan ei ole täydellinen)

Vierailija

Kiitoksia vain kaikille, jotka ovat nimeni maininneet. Itse en osaa mainita ketään erityistä, sillä näillä foorumeilla on paljon hienoja ihmisiä. Korostan asiallisuutta ja pidän sitäkin hienona, jos näkee vaivaa viestien eteen. Viestien määrä ja pituus eivät toki ole pääasioita. Asiallinen käyttäytyminen ja terveen järjen käyttö ovat kunnioittamisen arvoisia piirteitä.

Vierailija

Ihan jokaista mukavaa ja reilua käyttäjää näillä sivustolla.(Kyllä tiedät oletko reillu vai et) En halua mainita tähän ryhmään pahansuopeja Trolleja ja "Terroristeja"! (Jotka on Akkari sivujen häpeä pilkku)

Vierailija

Vince kirjoitti:Mä mainitsen nämä henkilöt:<br />

<br />

AKUHULU97:n,<br />

Ankkarockin,<br />

Mac Duckyn,<br />

Sami-96:n,<br />

adz:n<br />

<br />

Siinä nyt muutama kiva käyttäjä. :)

Kiitos Vince, sinutkin löytää listaltani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat