Tunnistatko ketään käyttäjää hänen viesteistä?

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tunnistatko?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

PARAS-PEKKA-FANI kirjoitti:ETKÖ MUKA TUNNISTA MUN VIESTIÄ? MAC DUKCY!

Tunnistan, koska jokaisessa viestissä rämpytät capsia...

&lt;p /&gt;<br />

Minäkin tunnistan, mutta en halua laittaa sitä tänne, miksi mainitsisin &#034;terroristin&#034;?

Sano trolli mielummin. Terroristit ovat enemmän pommittajia ja vähän pahemman luokan rikollisia. Tuo on trolli ja pysyy trollina.

Caps Lock pois päältä, PARAS PEKKA-FANI!!!

Kuten Mac Ducky sanoi capsin rämpyttämisestä, siitä tunnistaa ainakin.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:ei ihan samalta kuulosta ku sanoisi trollittaa sivuja..

Trollaamisesta yleensä puhutaan, ilman objektia. Terrorismi kun nyt on jonkinverran eri asia, vaikka sivujen terrorisoinnilta vikuttaisikin.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mac Ducky kirjoitti:Sano trolli mielummin. Terroristit ovat enemmän pommittajia ja vähän pahemman luokan rikollisia. Tuo on trolli ja pysyy trollina.

Wonderi tanssahtelee. Kiitos tästä, MaD (vaikket mielestäni hullu olekaan ; ))

Mikko M:n kirjoitukset tunnistan, samoin välillä mm. ipu99:n, MaD:in ja Salwerin. Yhden tai kahden sanan viesteistä ei voi ketään tunnistaa, mutta pidemmistä alkaa käyttäjän persoonallisuus jo paistaa läpi.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

wonderlust kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Sano trolli mielummin. Terroristit ovat enemmän pommittajia ja vähän pahemman luokan rikollisia. Tuo on trolli ja pysyy trollina.

Wonderi tanssahtelee. Kiitos tästä, MaD (vaikket mielestäni hullu olekaan ; ))&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Mikko M:n kirjoitukset tunnistan, samoin välillä mm. ipu99:n, MaD:in ja Salwerin. Yhden tai kahden sanan viesteistä ei voi ketään tunnistaa, mutta pidemmistä alkaa käyttäjän persoonallisuus jo paistaa läpi.

Minäkin tanssahtelen, kun sain synttärilahjani vanhemmiltani ja arvaatte jo varmaan mitä se on... RAHAA! Enemmän olen hullu kuin tervejärkinen kaveri ;).

RAHAA!? Saitko RAHAA!? Minäkin haluan. RAHA on kaiken A ja Ö.

Sain. En ole saanut tähän mennessä muuta kuin RAHAA ja sitäkin jo yli 120 euroa.

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mac Ducky kirjoitti:

PARAS PEKKA-FANI.Taidat olla se mr. kovis.ja sinut kyllä tunnistaa

Vierailija

Njoo, jos Sami tekee uuden keskustelun sen tunnistaa, sillä Sami käyttää yleensä pisteitä perässä... Viesteistä MaDin ainakin, ja muitten kumppanien. Ja voisitko Paras-Pekka-Fani vähentää tota capsin painelua!

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Njoo, jos Sami tekee uuden keskustelun sen tunnistaa, sillä Sami käyttää yleensä pisteitä perässä... Viesteistä MaDin ainakin, ja muitten kumppanien. Ja voisitko Paras-Pekka-Fani vähentää tota capsin painelua!

No joo, koska minä aina laitan sillä lailla että esim se "Millaiseksi kuvittele..." niin laitan kysymyksen alun, ja sen paljastavan vasta sitten sinne tarkennus viestiin, se vain on tullut jo tavakseni.

Vierailija

No, riippuu vähän, aika usein ikävä kyllä tunnistaa jotkut asiattomat käyttäjät, jotka kirjoittavat ties mitä, jota en ala nyt selvittää isommin.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

&lt;p /&gt;<br />

Minäkin tunnistan, mutta en halua laittaa sitä tänne, miksi mainitsisin &#034;terroristin&#034;?

Sano trolli mielummin. Terroristit ovat enemmän pommittajia ja vähän pahemman luokan rikollisia. Tuo on trolli ja pysyy trollina.

Ahaa! Wonderin oppi on porautunut takaraivoon. Kyllä voi sanoa terroristiksikin sillä sitähän ne tekee terrorisoi Akkarin sivuja.. ei ihan samalta kuulosta ku sanoisi trollittaa sivuja..mulle on sama kumpaa käyttää molemmat on sanonko mitä..jos en nyt. :D

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:

Wonderi tanssahtelee. Kiitos tästä, MaD (vaikket mielestäni hullu olekaan ; ))<br />

<br />

Minäkin tanssahtelen, kun sain synttärilahjani vanhemmiltani ja arvaatte jo varmaan mitä se on... RAHAA! Enemmän olen hullu kuin tervejärkinen kaveri ;).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat