Hassua!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Englannissa Lumikki ja seitsemän kääpiötä-elokuvaa pidettiin liian pelottavana, ja alle 16-vuotiaiden piti olla aikuisen seurassa! :O :D

Sivut

Kommentit (166)

Vierailija

Ihmisiä on erinlaisia on herkkiä ja vahvoja, jotka eivät vähästä pelästy. Itse en pystyisi mennä katsomaan kauhu leffoja, koska pelkään niitä ja näen painajasia sen jälkeen kun menen nukkumaan. Tuon Lumiikin katsoin joskus pienenä ja se oli kyllä pelottava ja muistan jossain kohdissa myös itkeneeni.

Vierailija

Siis, hahhah, ettekai te nyt luule, että sama ikärajoitus on nykyisin voimassa?! :''DDD

SAMA IKÄRAJOITUS EI OLE NYKYISIN ENÄÄ VOIMASSA! ! ! !

Enkö sanonut keskustelun alussa, että kun Lumikki ja seitsemän kääpiötä ilmestyi ? :??

Herran jestas, sehän on ihan eri aikaa kuin nykyään. :'D Luulisin, että n. 99,9 % Aku Ankka-sivuston käyttäjistä ei ollut LÄHIMAINKAAN syntynyt silloin. Ajatelkaa, jos monen kodissa ei n. 10 vuotta sitten ollut edes TIETOKONETTA, oliko muka tämä ikärajoitus SEITSEMÄNKYMMENTÄYKSI vuotta sitten niin kova? :'D

Anteeksi jos olen ilmaissut asiani jotenkin oudosti. :---D

Vierailija

HAH HAH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!1 ei se kyllä nyt k 16 Englannissa voi olla ne on sitte vähä outoi.

Vierailija

Ei se minusta ole lainkaan hassua! Ei se ole oikeastikaan kovin epäpelottava. Pelkäsin joskus viisivuotiaana sitä elokuvaa, ja taidan pelätä vieläkin. Kuningatar on pelottava! Ja oikeasti, sanon engantilaisten pilkkaajille, ettei ehkä kannattaisi tehdä niin. Ja voin uskoa, että se ikäraja on juuri sopiva kaltaisilleni pelkureille!

Vierailija

Kimba´sMate kirjoitti:

Otetaanpa toinen esimerkki.Ruohometsän kansa.Elokuvassa näytetään kanien tappelemista, jossa ei säästellä verta, ja kyse on elämästä ja kuolemasta.Elokuva ei sovellu lapsille, sillä siinä on erittäin ahdistavia verikohtauksia, ja näytetään ihmisten tukehduttamassa kanit omiin koloihinsa.Olen nähnyt elokuvan, ja sanon että itse pelkäsin, ja ahdistuin siitä, ja näin vielä painajaisenkin.Ja näiden elokuvien tekijämaa on..(rumpujen pärinää)Britannia!Eli onko vielä mamero maa, hä?

Joo, minäkin olen nähnyt Ruohometsän kansan. Minulla on se DVD:nä. Olen itsekkin sitä mieltä, että se on hirveä elokuva, juuri noista syistä, joita mainitsit. Ja siinä alussakin tulee sellainen tarina, missä on se kani ja se aurinko, taisi olla joku jumala, joka loi suutuksissaan toisia eläimiä tappamaan kaneja (se oli sille kanille vihainen). Oli aika hirveän näköistä, kun ne petoeläimet ottivat niitä kaneja hengiltä ja ne kanit kaatuivat ja muuttuivat punaisiksi... Ja muita kamalia kohtauksia olivat esim. kun Pähkinän (päähenkilö) veli näki harhan, että mäeltä alkoi valua hirveä määrä verta. Ja etenkin se kohta, kun ihmiset täyttävät kanien kolot ja kanit tukehtuvat kasaan. Siitä jo mainitsitkin. Mutta kaikkein pahin asia on se, että Ruohometsän kansan IKÄRAJA ON 3-VUOTTA!

Kun jälkeenpäin ajattelee, niin ei se Lumikkikaan ehkä sittenkään ole ihän täättärien leffa. Ehkä se 16 -ikäraja oli kuitenkin hieman suuri.

Vierailija

Minä vuonna ikaraja on asetettu? Jos se on sama kuin Lumikin julkaisuvuonna, ymmärrän hyvin. Moni lapsi ei ollut koskaan nähnyt "elävää kuvaa", joten saattoi pelottaakkin.

Vierailija

Ootko ihan tosissas?! (ton kysyin hyvällä) En oo kyl kuullukkaan et se muka olis niin pelottava. Ei se mun mielestä oo pelottava :$ ;£

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat