Kysymys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mulla ei näy kysymystä ku 15 sekunnin jälkeen ja kuvaa ei ees tuu

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ei mulla taida kysymysten ja vaihtoehtojen näkymisessä olla mitään ongelmaa, mut joskus mulla ei näy sitä kuvaa. Harmillinen toi sun juttus ku et voi ite miettiä vastausta vaan sun pitää umpimähkään valita se.

Vierailija

Ikävää on, koska en voi edes pelata täällä kunnolla, saati lukea ohjeitakaan. Nyt ei näy edes pelien ohjeita.

Vierailija

Apua! Nyt sitten meni sudenpentuarvonimigeneraattorikin...en pysty kirjoittamaankaan, koska siihen ei tule kirjaimia, ja kun painan käynnistä -nappia, ulos tulee vain tuhjä paperi.. >=(

Vierailija

Juli@ kirjoitti:Apua! Nyt sitten meni sudenpentuarvonimigeneraattorikin...en pysty kirjoittamaankaan, koska siihen ei tule kirjaimia, ja kun painan käynnistä -nappia, ulos tulee vain tuhjä paperi.. >=(

Nyt kyllä luulen että koneessasi on jokin vika.. en tiedä mutta sanompa vain..

Vierailija

Nanne kirjoitti:Nyt kyllä luulen että koneessasi on jokin vika.. en tiedä mutta sanompa vain..

Ei, koneessani ei ole vikaa, mutta yhteyksissä kyllä voi olla.

Vierailija

akkarifani99 kirjoitti:mulla ei näy kysymystä ku 15 sekunnin jälkeen ja kuvaa ei ees tuu

Niin minullakin käy.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Sen peikonhammaskysymyksen kuva ja kysymys eivät näy.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Mattiii kirjoitti:

akkarifani99 kirjoitti:mulla ei näy kysymystä ku 15 sekunnin jälkeen ja kuvaa ei ees tuu

Niin minullakin käy.

hehe samassa veneessä...;)

Vierailija

Sitä vaan kun minulla ei näy vastausvaihtoehdot, jotta voisin vastata mihinkään kysymykseen. Täytyy vaan arvata umpimähkään minkä vastaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat