MITÄH!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis, menin katsomaan uusinta blogia, ja siellä lukee: Kommentit ei käytössä, mitä se tarkoittaa? Häh, en tajuu.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

No niin, nyt se toivottu vastaus palautteeseen tuli ja se on tämän moinen:

Kiitos palautteestasi. Valitettavasti tällä hetkellä on hieman teknisiä ongelmia, mutta pyrimme korjaamaan asian mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriötä.

Terveisin

Aku Ankan tekninen asiakaspalvelu

Eli, se luultavasti korjaantuu vähän ajan päästä.

Vierailija

Olin juuri tekemässä samanlaista keskustelua. Itsekkin ihmettelin "mitä ihmettä nyt tämäkin on"? Mihinkään blogiin ei pysty kirjoittamaan eikä katsomaan kommentteja...

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Olin juuri tekemässä samanlaista keskustelua. Itsekkin ihmettelin "mitä ihmettä nyt tämäkin on"? Mihinkään blogiin ei pysty kirjoittamaan eikä katsomaan kommentteja...

Niin, juuri minuutti sitten lähetin palautetta asiasta, kerron vastauksen sitten tänne.

Vierailija

Juu, ihmettelin eilen illalla samaa asiaa. Ajattelin ettei ysin jälkeen olis voinnut enään kirjoittaa ja annoin asian olla, mutta eikö sinne vieläkään voi kirjoittaa? Mutta onneksi ehdin kirjoittaa kommentini päivämmällä.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Olin juuri tekemässä samanlaista keskustelua. Itsekkin ihmettelin "mitä ihmettä nyt tämäkin on"? Mihinkään blogiin ei pysty kirjoittamaan eikä katsomaan kommentteja...

<p />

Niin, juuri minuutti sitten lähetin palautetta asiasta, kerron vastauksen sitten tänne.

Joo, minäkin ihmettelin samaa. Hyvä kun kerrot vastauksen, miksi ne ei näy.

Vierailija

Hö!! Olin juuri menossa kommentoimaan blogiin, mutta MITÄH!!

siellä luki että "kommentit ei käytössä", onneksi en ehtinyt lukea artikkelia, se olisi ollut ihan turhaa koska ei voinut kommentoida.

TOIMITUS!!! TOIMITUS!!! Tulkaa heti korjaamaan vika kun ei voida kommentoida blogiiin!!! Toivottavasti toimitus huomaa viestini kuten muidenkin!

Vierailija

Tulee mieleen, jos siellä on trollit riehunut? Mm.aadeezet ainaki kirjoitti sinne kun ei keskusteluun päässyt, rumia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat