Parhain Sarjakuva-Albumi

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Saat siis itse sanoa parhaimman sarjakuva-Albumin.

Yritä prustella vähintään 1 lauseella miksi äänestit juuri sitä albumia jota äänestät.

Albumin pitää olla sarjakuva-Albumi ja sen pitää liittyä Aku Ankkaan.

Nyt ei kysytä parhainta kirjaa eikä lehteä, vaan Sarjakuva-Albumia.

Äänestys Alkaa nyt!

Kommentit (11)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Paras albumi on Taikaviitta 2000 pieän puolella. Perustelu: Siinä taikaviitta ja evronit solmivat rauhan.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Paras albumi on Jatko-palat 4, siinä on tosi hyviä Murryn Mikki tarinoita, lisäksi siinä on yks tosi hyvä Brancan tarina.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Kaipa se on jokin Barksin julkaisu. Sanotaanpa vaikka jokin Ankalliskirjasto sarjan kirja. Ne kirjat ovat loiseliaan hyviä ja täynnä Barksin parhaimmistoa. Niitä minulla ei ole, mutta olen lainannut niitä kirjastosta.

Tässä ei kysytty kirjaa vaan albumia.

Vierailija

Paras albumi on Kanuunakuti.Perustelu on että,Siinä on tuhti paketti futista josta itse tykkään ja myös itse harrastan.Siinä on hyviä tarinoita kuten Ystävyysottelu,Puolueellinen pillipiipari ja Rankkareita ja mustelmia.Lisäksi siellä on hyviä piirtäjiä.Kuten esimerkiksi Vicar.

Vierailija

Kaipa se on jokin Barksin julkaisu. Sanotaanpa vaikka jokin Ankalliskirjasto sarjan kirja. Ne kirjat ovat loiseliaan hyviä ja täynnä Barksin parhaimmistoa. Niitä minulla ei ole, mutta olen lainannut niitä kirjastosta.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Minä äänestän Albumia: Maalikuningas

Äänestän sitä sen takia koska siinä kaikki tarinat ovat jalkapalloon liittyviä, sekä siellä oli minun mielestä yksi kaikkien aikojen parhaimmista Futis-tarinoista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat