Kirjoitusvirheet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko teille tullut kirjoitusvirejitä peleissä ja keskustelussa?

Kommentit (15)

Vierailija

Koko ajanha niitä kaikille tulee (joillekkin useammin je toisille havemmin) eikä niistä sen enempää kannata välittää.

Vierailija

Mac partyduc kirjoitti:Koko ajanha niitä kaikille tulee (joillekkin useammin je toisille havemmin) eikä niistä sen enempää kannata välittää.

olen samaa mieltä

Vierailija

Tottakai niitä tulee mut yritän välttää sitä. Ei oo kiva sit muiden lukea jos mä on sählänny jotain pahasti.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Koneella kirjoittaessa tulee aina niitä näppäilyvirheitä, häiritseväthän ne vähän mutta kyllä siitä yleensä selvää silti saa, ja muutkin ymmärtävät että kyseessä on vain vahinko. Sen sijaan minua ärsyttävät sellaiset kirjoitusvirheet, jotka eivät ole vahinkoja. Esimerkiski yhdyssanavirheet. Tai se, että minullekin, sinullekin, joillekin jne. kirjoitetaan yhdellä koolla. Ei kahdella. Sanavartalo, esim. joille+liitepartikkeli -kin.

Vierailija

Niin, kaikille tulee aina virheitä, tärkeintä on että aina yrittää, sitten lopulta, alkaa jo oppia kirjaimet, ja kirjoitus tavat, niin verheitäkään ei enään niin paljoa tule.

Vierailija

manui kirjoitti:

Mac partyduc kirjoitti:Koko ajanha niitä kaikille tulee (joillekkin useammin je toisille havemmin) eikä niistä sen enempää kannata välittää.

olen samaa mieltä

Ja minä ;)

Vierailija

Juu kyllähän niitä tulee, mutten niitä tietenkään tahallaan laita. Usein aamuisin tulee, koska nyt on hirveän pimeää eikä noita näppäimiä oikein hyvin näe eli ei tarvitse ihmetellä aamuisin jos minulla tulee virheitä.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Typoissa ei sinänsä ole mitään vikaa, niitähän tulee aina. Mutta nekin voidaan korjata, kun vain lukee viestin kertaalleen läpi ennen lähetystä. Ja tämän foorumin lyhyillä viesteillä siinä läpiluvussakaan ei kauaa nokka tuhise xD

Mutta eniten ärsyttävät tekstissä olevat kielioppivirheet. KAI NYT HERRANJESTAS PITÄÄ OMA ÄIDIKIELI OSATA??!? On uskomatonta, miten jotkut eivät osaa kirjoittaa simppeleimpiäkään yhdyssanoja oikein ja muutenkin joidenkin soomen kieli on kuin ulkomaalaisella. Sitä jos mitä täytyisi parantaa.

Vierailija

Peleissä ei voi edes kirjoittaa, keskustelussa voi.

Minulla on tullut muutama, sinullakin näyttää tuleneen kirjoitusvirhe.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat