Ei turhien viestien poistajat,ärsyttääkö ne??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ärsyttääkö teitä? Minua kyllä. Yhdessäjoku/jotkut olivat poistaneet peräti 8 ei turhaa viestiä, yksi oli siinä minun viestini. Kun taas jossain toisessa joku/jotkut olivat poistaneet 4 ei turhaa viestiä, siinä ei ollut minun kirjoittamaa ja lähettämää viestiä kuitenkaan.

Ei turhien viestien poistajia voisi sanoa keskustelun sabotoijiksi.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ymmärtäkää nyt hyvä herrasväki! (En tarkoita kaikkia) JOs painaa "Ilmoita asiattomasta viestistä" nappulaa niin viesti ei poistu vaan se lähettyy Toimitukselle tutkittavaksi! Minusta on vain hyvä jos turhia viestejä poistetaan. Eivät pääse keskustelut täyttymään turhuuksilla...

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mac Ducky kirjoitti:Ymmärtäkää nyt hyvä herrasväki! (En tarkoita kaikkia) JOs painaa "Ilmoita asiattomasta viestistä" nappulaa niin viesti ei poistu vaan se lähettyy Toimitukselle tutkittavaksi! Minusta on vain hyvä jos turhia viestejä poistetaan. Eivät pääse keskustelut täyttymään turhuuksilla...

Niin. Olen kuitenkin törmännyt sellaiseen tapaukseen, jossa minun aloittama keskustelu poistettiin heti aloitusviestini jälkeen. Viesti oli täysin asiallinen. Olikohan siinä joku erehdys tai jotain...:@

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Ymmärtäkää nyt hyvä herrasväki! (En tarkoita kaikkia) JOs painaa "Ilmoita asiattomasta viestistä" nappulaa niin viesti ei poistu vaan se lähettyy Toimitukselle tutkittavaksi! Minusta on vain hyvä jos turhia viestejä poistetaan. Eivät pääse keskustelut täyttymään turhuuksilla...

Niin. Olen kuitenkin törmännyt sellaiseen tapaukseen, jossa minun aloittama keskustelu poistettiin heti aloitusviestini jälkeen. Viesti oli täysin asiallinen. Olikohan siinä joku erehdys tai jotain...:@

Jokin sekaannus se oli varmasti. Epäilen, että tulee toistumaan. Hip-Hei! Tänään menen pankkiin laittamaan rahaa tilille.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Mielestäni ylläpito ei poista viestejä turhaan, muistatko millaisen viestin sitten teit? Olen joskus painanut trollien viestejä asiattomiksi..muuten en ilmottele.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mac Ducky kirjoitti:Hip-Hei! Tänään menen pankkiin laittamaan rahaa tilille.

Munkin pitäisi, ihan turhaan seisotan noita seteleitä lompsassa. Ja toiselta tililtä pitäisi nostaa sata seittemänkymppiä, siellä taas on liikaa rahaa ja tuolla voisin ostaa kengät. On se hankalaa. Mutta raha on ihanaa.. >: )

Epäilen vahvasti, että ylläpito olisi poistanut aiheellisia viestejä ja keskusteluja. Aina löytyy syy. Luulenpa, ettei kyseessä nimittäin ole sadistinen häirikköremmi, joka poistelee viestejä mielensä mukaan käyttäjiä ahdistaakseen.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Jos ilmoittaa asiattomasta viestistä, niin ehkä ylläpito huomaa ilmoituksen ja poistaa viestin, jos se on tarpeen.

joo en oo ikin painanu sittä ootteko te muuten

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ylläpito poistaa asiattomat viestit, ja se on mieletäni vain hyvä. Näkevätpähän käyttäjätkin, ettei täällä voi olla ihan miten lystää. Mitä häiritsevää siinä voi olla? Ei ylläpito nimittäin aiheellisiin viesteihin koske, kyllä siihen joku syy aina on.

Vierailija

Jos ilmoittaa asiattomasta viestistä, niin ehkä ylläpito huomaa ilmoituksen ja poistaa viestin, jos se on tarpeen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat