miksi tietokoneella.

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

miksi disney on tehnyt lähiaikoina vain tietokoneanimaatioita.ne on huonoi.

Sivut

Kommentit (101)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Piirtyt ovat kyllä parempaa katsottavaa kuin tietokone animaatiot muttaa ehkä suurin syy on se että kukaan ei enään jaksa piirtää tunnin mittasia piirrettyjä. Niitä on helpompi tehdä tietokoneella ja ne menevät sitä paitsi nopemmin kuin käsin piirretyt. Mutta kyllä minun on yhdyttävä siihen mihin muutkin, eli piiretyt on paljon parempia kuin tietokoneella tehdyt.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minä pidän enemmän piirretyistä kuin tietokoneanimoiduista.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Piirretyt ovat minusta huomattavasti parempitasoisia kuin tietokoneanimaatiot. Minusta on ikävää, että nykyään tehdään niin paljon tietokoneanimaatioita piirrettyjen sijasta.

Vierailija

Piirretyt ovat minun mielestäni vähän parempia, sillä niissä on jotain taikaa joka puuttuu animoiduista. Ja musta pieni kuvan epäselvyys (Tajuutte esimerkiksi kun katsotte elokuvan Miekka Kivessä) on vaan hyvästä, sillä nykyiset on niin kirkkaita ja liian unenomaisia. Vanhoissa taas ei ole sellaista kirkasta värimaailmaa joka suorastaan hyppää silmille.

Vierailija

No jaa piirretyt on klassikoita niinkuin adz jo sanoikin, mutta ei niitä tietokone animaatioitakaan tosiaankaan jaksa loputtomiin katsoa

Vierailija

Piirretyt ovat klassikoita! Nykyaikaa on käytettävä ovathan taidokkaampia kuitenkin, mutta mä kyllä pidän piirretyistäkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat