KUKA KEKSI JULLE ANKANPÄÄN?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ITSE EN TIEDÄ!!:(

Kommentit (14)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Osaatko nämä: :):(:II-) :'( :^):l(h)(6):s:@:$:o:D;)

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Ihme ettet sanonut, että itse keksit hänet. No Barks keksi hänet...

Niin, siis opitko P-Fani tekemään Roopen, minä osaan monia muitakin :) ;) (6) (h) -) :( :'( :D :l :i :s :o :^):@ :$ ...muita en nyt muista...

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Ihme ettet sanonut, että itse keksit hänet. No Barks keksi hänet...

<br />

Niin, siis opitko P-Fani tekemään Roopen, minä osaan monia muitakin :) ;) (6) (h) -) :( :'( :D :l :i :s :o :^):@ :$ ...muita en nyt muista...

Oho, 2 ei toiminut siis: :I I-) toimikohan nyt?

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

<br />

YLLÄ MINÄKIN NUO OSAAN EN VAIN JAKSA NÄYTTÄÄ!

Vierailija

PARAS-PEKKA-FANI kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

Niin, siis opitko P-Fani tekemään Roopen, minä osaan monia muitakin :) ;) (6) (h) -) :( :&#039;( :D :l :i :s :o :^):@ :$ ...muita en nyt muista...

hmz...ethän sinä osaa edes kirjoittaa!

Vierailija

PARAS-PEKKA-FANI kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

Niin, siis opitko P-Fani tekemään Roopen, minä osaan monia muitakin :) ;) (6) (h) -) :( :&#039;( :D :l :i :s :o :^):@ :$ ...muita en nyt muista...

Enpä oikein usko että osaat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat