ONKO KUKAAN MUU OLLUT AKTIIVISIMMAT LISTA KÄRESSÄ KUIN MAC DUKCY?:(

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

KIIINNOSTAA KOVASTI!:(

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

PARAS-PEKKA-FANI kirjoitti:MINÄ AINAKIN AIJON PÄÄSTÄ TUOLLE LISTALLE!!:(

Siihen sinulla on vielä paljon matkaa, voi olla että porttarin saat ennen listoille pääsyä. Ja eikös muuten milzuuk ole joskus ollut listaykkösenä?

Vierailija

Minun ajoilta, eli tämän kuun ajalta on ollut vain yksi ykkönen, eli Mac Ducky. Aloitin kirjottamisen tänne 2.7.08, sitä ennen vain pelasin kuukauden pelejä täällä.

Ja PARAS-PEKKA.FANI:lle onnea yritykseen.

Vierailija

PARAS-PEKKA-FANI kirjoitti:no nyt en huuda vai mitä?:(

Tuo on ainakin parempi tapa kuin edellinen, mutta hieman välimerkkejä ja isot alkukirjaimmet.

Vierailija

PARAS-PEKKA-FANI kirjoitti:no nyt en huuda vai mitä?:(

Et, sitten lisäät vielä lauseen alkuun ison kirjaimen, käytät: pilkkuja, pisteitä kysymysmerkkejä ja huutomerkkejä, ja kirjoitat kieliopin ja kaikkien sääntöjen mukaisesti.

Vierailija

Juu muistan kun vuoroteltiin djlordin kans sijoista.

Jos listan ykköseksi tahtoo on asuttava koneella klo 8-21 ja kirjoitettava kokoajan, pakosti sitten menee överiksi ja sen näkee.

Kuka ny niin hullu ois, huhuhu.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Juu muistan kun vuoroteltiin djlordin kans sijoista.<br />

Jos listan ykköseksi tahtoo on asuttava koneella klo 8-21 ja kirjoitettava kokoajan, pakosti sitten menee överiksi ja sen näkee.<br />

Niinpä, aluks oli helpompaa mennä yhtäkkiä sinne kärkeen, en oo viime aikoina paljon kerinny täällä olemaan.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

adz kirjoitti:5lauri on ollu se oli aikaa milzuukin..oli aika sekoilua.

Juu se olikin seko aikaa... Milzuuk oli kova tuplapostaamaan. Se niin sanottu &#034;Adz-imperium&#034; oli hyvää aikaa. Silloin oli rauhaisaa, eikä matkijoista eikö trolleísta ollut mitään vaaraa kunnes tuli eräs nimeltä aadezet nimeltänsä ja Kaarlo Parkki...

Muistutan vain että, trolli nimeltä kaarlo parkki tuli Akun sivuille jo heti aivan alussa,punaiset sekä neliönmuotoiset kultahiput-jutut mukanaan, ennen aadeezet:iä.

Minusta Kaarlo Parkki oli eka trolli, aadeezethän tuli kun mä olin ekana listalla, taitaa olla niin että on ekojen kirous vrt.mac_ducky vai mikä se oli...:D

Vierailija

adz kirjoitti:

Otto Ankka-94 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

adz kirjoitti:5lauri on ollu se oli aikaa milzuukin..oli aika sekoilua.

Juu se olikin seko aikaa... Milzuuk oli kova tuplapostaamaan. Se niin sanottu &amp;#034;Adz-imperium&amp;#034; oli hyvää aikaa. Silloin oli rauhaisaa, eikä matkijoista eikö trolleísta ollut mitään vaaraa kunnes tuli eräs nimeltä aadezet nimeltänsä ja Kaarlo Parkki...

Muistutan vain että, trolli nimeltä kaarlo parkki tuli Akun sivuille jo heti aivan alussa,punaiset sekä neliönmuotoiset kultahiput-jutut mukanaan, ennen aadeezet:iä.

Minusta Kaarlo Parkki oli eka trolli, aadeezethän tuli kun mä olin ekana listalla, taitaa olla niin että on ekojen kirous vrt.mac_ducky vai mikä se oli...:D

Niinhän se taitaa olla vaikka onhan niitä muitakin "trolli-matkijoita" tullut kuten esimerkiksi djjjlordi ja S-96. Onneksi muuten aadeezettiä ei ole näkynyt vaikka hän paransikin käyttäytymistään...

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Juu muistan kun vuoroteltiin djlordin kans sijoista.&lt;br /&gt;<br />

Jos listan ykköseksi tahtoo on asuttava koneella klo 8-21 ja kirjoitettava kokoajan, pakosti sitten menee överiksi ja sen näkee.&lt;br /&gt;<br />

Niinpä, aluks oli helpompaa mennä yhtäkkiä sinne kärkeen, en oo viime aikoina paljon kerinny täällä olemaan.

Ymmärrän, en itekään niin paljon ku ennen kesälomia..mutta pääasia on että välil piipahtaa vai mitä!

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

No onhan niitä matkijoita ollut mutta en kyllä enään löydä. Paitsi aika vasta palasi se mac_ducky tänne. Minäkin loukkasin vasta jalkani. (Ihan oikeasti) Mutta ei onneksi käynyt pahemmin kuin vain tuli mustelma mutta kyllä se osasi olla kipeä.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat