MISTÄ NIMI-MERKKISI ON PERÄISIN?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

OMANI ON SIITÄ ETTÄ OLEN MIELESTÄNI PARAS-PEKKA-FANI!

Sivut

Kommentit (44)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

_wonderlust_ kirjoitti:Joskus aikaa sitten pohdin itselleni nickiä joillekin sivuille. Pyörittelin englanninkielisiä kivoja sanoja mielessäni, ja tämä tuntui parhaalta. Wonderissa on kirjaimia, jotka sopivat minulle hyvin, kuten w, r ja s. Wonder = ihme, ihmetellä ja lust = himo, himota. Olen siis Ihmehimo ; ) Nemesis olisi toinen kiva, Cradle of Filthillä on samanniminen kappale, jossa on sanat "Black is my Heart I am Nemesis". Se olisi toinen vaihtoehto.

Toisesta topicista. Laiska kun olen.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jaa... Jos minulla olisi parempi mielikuvitus, nimerkkini voisi olla jotenkin omaperäisempi. Kun oli hetki, jolloin se piti keksiä, päähän ei tullut mitään. Toisaalta yksinkertaisuus on valttia ja nimimerkki "Akuhullu97" sopii minulle hyvin, koska olen Akuhullu ja syntynyt 1997.

Vierailija

PARAS-PEKKA-FANI kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Minun on nimimerkkini on peräisin: nimestäni ja syntymävuodestani.

TAIDAT OLLA VANHA KUN OLET SYNTYNYT VUONNA 96 OLET 1000 VANHEMPI KUIN MINÄ JA REILUSTI

Nimimerkkini on peräisin siitä, että Anraaja kuulostaa mielestäni ankkamaailmasta tietoa himoitsevalta ja välittävältä. Muuten, PARAS-PEKKA-FANI, vuosi 96 ei tavallisesti tarkoita vuotta 96 vaan vuotta 1996.

Vierailija

Minun nimimerkkini "Jonsku" on pikkuveljen lempinimestä. Ja "Ankka" vain kuulostaa kivalta, kun oon ankka-fani ja se liittyy jotenkin Aku Ankkaan.

Vierailija

(En paljasta, että onko Otto oikea nimeni) 94 on taas syntymävuoteni ja Ankan olen liittänyt nimimerkiin joskus heinäkuun alussa. (Enempää en kerro)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

;) heh.. se on simppeli juttu: Ankka-fani-1, lyhennettynä Af1, eli järkevästi Tykkään Ankoista, eli olen AnkkaFANI, ja tykkään Ankoista aivan ylipaljon joten olen Ankkafani1, ja kun se on helpompi sanoa Af1, niin se on af1, idea oli Mac Duckylta ja Samilta, siis siltä 1000v. samilta...

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat