Profiilikuvat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ei.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Kyllähän se vähän häiritsee mut sille ei voi mitään ku täällä on enemmän käyttäjiä ku profiikuvia, nii ei siitä oikeen viitsi valittaakkaan.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Ei se ainakaan minua. Joskus hieman häiritsee mutta ei ole parempia.

Eihän niitä nyt loputtomasti ole profiilikuviakaan.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mua kyllä kyrsii. Varsinkin, koska olen ottanut tämän silloin heti rekisteröityessäni, eikä kellään ollut sitä silloin. Tämä kun on ainut, joka vähääkään sopii minulle. Oikeastaan tässä häiritsee ainoastaan tuo lälly vaaleansisinen tausta. Muistan käyttäjät kuvan perusteella, jos jostain, ja siksi on ärsyttävää kun joillakin on sama kuin toisilla. Saisipa kuvansa itse linkittää netistä, en haluaisi mitään persoonatonta ankkkaa, vaan jotain mitä kellään ei ainakaan ole. (Kuten Dani Filthin..)

Vierailija

Vähän katselen, että onko muilla samanlaisia. Mutta en minä tietenkään kellekkään voi sanoa, että vaihda profiilikuva, kun minulla on samanlainen. Mutta jos alkaisi putkahdella samanlaisia niin vaihtaisin itse kuvaa. Mutta tätä karhua ei näytä olevan muilla ja hyvä niin.

Vierailija

Toivoisin että kimii vaihtaisi toisen kuvan, koska jään usein kummastelemaan "minun" tekstiäni jota en muista kirjoittaneeni...No jaa, loppujen lopuksi se on ihan sama...:)

Vierailija

Ei häiritse, vaikka olis kiva jos jokaisella vaikka olisi ikioma kuva, Niin tunnistaisi aina kuvasta...:D Näinkin on hyvä, tota "jokaisella oma kuva"-juttua on vaikea toteuttaa.

Vierailija

Ei ketään voi pakottaa vaihtamaan kuvaa vaikka olisikin laittanut sinun jäkeen.Eikä aina ole matkimista jos on sama kuva.Se henkilö tietää vain itse matkiiko toista vai ei sillä kuvathan ovat yleisessä käytössä jos pystyy pistämään saman kuvan ja niitä on niin vähän kuin nykyään niin ei kovinkaan useast ole matkimista jos on sama kuva!Ja jos kauheasti häiritsee että toisella on sama kuva voi itse vaihtaa!Nimi-merkit on eri asia sillä niitähän on 1000.000.000.000 erinlaista!

Vierailija

Kai se vähä ärsyttää mutta ei hirveesti. En oo nähny nyt kun oon vaihtanu niin ollenkaa samanlaista profiilikuvaa ku mulla kenelläkää :P

Vierailija

Häiritsee se välillä. Monesti katson profiileistanne vaan kuvat ja tunnistan sen perusteella. Sitten tarkistankin vielä nimimerkin: "Oho eipäs ollutkaan Mac asialla." Ps. Tuo oli esimerkki.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Kyllähän se vähän häiritsee, muttei kovinkaan paljon. Usein sekoitan jotkut toisistaan, koska heillä on sama profiilikuva. Esimerkiksi sekoitan usein Seren ja kimiiin. Usein olenkin ihmetellyt "Mitäs ihmettä Sere nyt höpisee?". Olisihan se mukavaa jos kaikilla olisi eri kuvat, mutta niitä kuvia nyt sattuu olemaan vain noin 100 ja meitä on taas päälle tuhansia...

Niinpä, Olet oikeassa.

Vierailija

Kyllähän se vähän häiritsee, muttei kovinkaan paljon. Usein sekoitan jotkut toisistaan, koska heillä on sama profiilikuva. Esimerkiksi sekoitan usein Seren ja kimiiin. Usein olenkin ihmetellyt "Mitäs ihmettä Sere nyt höpisee?". Olisihan se mukavaa jos kaikilla olisi eri kuvat, mutta niitä kuvia nyt sattuu olemaan vain noin 100 ja meitä on taas päälle tuhansia...

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Kyllähän se vähän häiritsee, muttei kovinkaan paljon. Usein sekoitan jotkut toisistaan, koska heillä on sama profiilikuva. Esimerkiksi sekoitan usein Seren ja kimiiin. Usein olenkin ihmetellyt "Mitäs ihmettä Sere nyt höpisee?". Olisihan se mukavaa jos kaikilla olisi eri kuvat, mutta niitä kuvia nyt sattuu olemaan vain noin 100 ja meitä on taas päälle tuhansia...

Juu, minä muistan kaikki käyttjät aina kuvan perusteella...harmi, kun tämä kuva on yleistymässä...no tätä en vaihda, kaikki tuntee minut tästä...;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat