Kuinka monta aku ankkaa sinulla on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ei tarvitse laskea, arvaa vain.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mitä arvaus hyödyttää? pitäisi olla hyvä arvaaja jos osaisi kymmenien tarkkuuteen jos lehetkin lasketaan no sanotaan 550-600. En ole todellakaan varma!(voi olla ylikin ja helposti mutta arvaus mikä arvaus!)

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Jos tarkoitat Aku Ankka-lehteä, niin omistan noin 350 akkaria.

Tarkoitin kaikkia, mutta ei se mitään.

Vierailija

Itselläni on kaikki lehdet vuodesta 1970 tähän asti, puolet taskarin teemanumeroista, kaikki Aku ankan juhlasarjat, ainakin 40 extraa, aika monta Roope setää, Roope sedän aarrearkku, kaikki Aku ankan jouluparaatit, melkein kaikki taskarit, jokunen jumbo, muutama erikois taskari, aku ankka ja kumppanit 1951-1963 paksut kirjat (toivottavasti ymmärsitte) tosi monta kirjaa, kaikki minä kirjat (minä aku, minä mikki, me tupu, hupu ja lupu jne.) tosi vanhoja Mikki hiiri lehtiä sekä Mikki ja Hessu mullin mallin ja Roopen ja Millan mittelöt. Siinä melkein kaikki.

Vierailija

Ehkä noin 100-200, luultavasti 150 julkaisua. Sata niistä on akkari lehtijä muutama kovakantisia, 15 taskaria ja loput on roope-setiä.

Vierailija

Tässä julkaisuni:

Vähän alle 1000 Aku Ankka lehteä

N. 80 Taskaria

Kymmenisen Teemanumeroa

5 Erikoisnumeroa

10 Kovakantista

Viitisen muuta albumia

Kaikki murrealbumit

Kaikki minitaskarit

Roope-Setiä Puolisensataa

Käsikirjoja 10.

+Muut julkaisut, ''kieliAkut'', Ulkomaalaiset(Hollanti, Slovakia, Saksa, Ruotsi, Englanti, Ja muutamia sivuja Viroa.), jne. jne.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Yhteensä 1105 julkaisua. (Jos kaikki julkaisut lasketaan)

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat