Nettisivut ei avaudu!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ärsyttää ku nettisivut ei toimi. Tänäänki jouduin oottaa 20 minaa ennen ku etusivu avautu:@(h)(6)

Kommentit (15)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mac Ducky kirjoitti:"Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä." Juu kyllähän ne usein "bugittavat", muttei tänään onneksi ole paljon, koska en ole ollut paljon sivuilla.<br />

<br />

Ps. Nytkin lagaa...

Sama homma. Seitsemän kieppeillä eivät suostuneet edes avautumaan, näytti vaan koko ajan lataavan valkoista sivua. As you said, times are tough.

Vierailija

akupoju kirjoitti:Ärsyttää ku nettisivut ei toimi. Tänäänki jouduin oottaa 20 minaa ennen ku etusivu avautu:@(h)(6)

Elämä on kovaa! I-), mulla on useastikkin sama probleema, mutta se menee odotellesssa ohi.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Joo samat sanat kuin Samilla! Yhden kerran taisi (en siis ole varma) kestää 15 minuuttia ja sitten kun se oli ladannut: Akua Huolletaan!

Se oli kyllä yks ä'rsyttävimmistä minuuteista kun olin tulossa Nettareille! Mutta se menee odotellessa ohi! Mutta oliko nyt pakko tehdä taas tällainen aihe! Muistaakseni näitä aiheita ei ole paljoa mutta kohta alkaa tulemaan se on varmaa se! Kröhöm.. Hmm.. Phhh...Mithehhenn thhäässä nyt nhäin khävi! (vitsi) Heh...

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Ei minulle enään tule säkäväkäpimauksia, mutta jos jossain keskustelussa menee jumiin ja aukaisen sivun uudelleen, niin se lataa sitä aivan liian pitkään.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Ankkarockin ja Samin sanoihin yhtyen pitää joskus odottaa noin 15 minuuttia ennen kun avauduu, mutta silloinkin tulee Aku Huoletaan kyltti. Ärsyttävää, mutta hyvä jos joskus huoletaan, mutta niitä on aika monesti. Ja näitäkin keskusteluita ollaan jo nähty.

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Ankkarockin ja Samin sanoihin yhtyen pitää joskus odottaa noin 15 minuuttia ennen kun avauduu, mutta silloinkin tulee Aku Huoletaan kyltti. Ärsyttävää, mutta hyvä jos joskus huoletaan, mutta niitä on aika monesti. Ja näitäkin keskusteluita ollaan jo nähty.

Totta puhut: HanhiHannu, siis se on ärsyttävää, varsinkin kun on odottanut noin 15min, niin sitten tulee, mikäpä muukaan, kuin: säkäväkäpimaus...SE ON ÄRSYTTÄVÄÄ! :@

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Hanhihannu kirjoitti:Ankkarockin ja Samin sanoihin yhtyen pitää joskus odottaa noin 15 minuuttia ennen kun avauduu, mutta silloinkin tulee Aku Huoletaan kyltti. Ärsyttävää, mutta hyvä jos joskus huoletaan, mutta niitä on aika monesti. Ja näitäkin keskusteluita ollaan jo nähty.

Juu. Tuo oli kunnon puhetta!

Vierailija

Minulla ei ole minkäänlaisia ongelmia Aku Ankan sivujen kanssa.

Oletteko muistaneet tyhjentää välimuistin ja keksit?

Vierailija

"Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä." Juu kyllähän ne usein "bugittavat", muttei tänään onneksi ole paljon, koska en ole ollut paljon sivuilla.

Ps. Nytkin lagaa...

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Juuri kun päästiin kysymästä niin tuli säkäväkäpimaus! Voi että..... KääääääääääK! :@

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

StarWarsSamppu
Seuraa 
Liittynyt9.5.2010

No ei mulla oo mitään hätää. jotkun näköjään elää "Kovempia aikoja" kuin minä. Joskus aika vähä aikaa sitten mullaki latas jotain tyhjää sivua suunnileen 5-10 minaa. En alkanut kuitenkaan ajattelemaan "Aika on rahaa!, Aika on rahaa!!" Vaan ootin ihan rauhassa enkä ollu paniikissa. Teille muillekin voi olla aika rahaa ja pitää säästää, mut mietikkää oma taktiikanne! _SwSamppu_

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vanhoja topiceja on turha lähteä nostelemaan ylös, jos eivät ole ajankohtaisia kuten tämä topic.

Lukkoa tulee siis tälle topicille.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat