Mitä olet tehnyt Aku Ankka kirjan eteen?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse olen Tiskannut,leikannnut nurmen,pessyt ikkunat ja kerännyt pullaja 1€ edestä.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mc skeptik II kirjoitti:Itse olen Tiskannut,leikannnut nurmen,pessyt ikkunat ja kerännyt pullaja 1€ edestä.

1€ EDESTÄ!!!? MÄ SAISIN TOSTA 11 EUROO JO HUONO TUURI KÄY.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Pari vuotta sitten: Lekkasin nurmikon ja pessyt tiskit Roope Set-Lehden eteen.

(emme vielä sillon tilanneet sitä)

Kerran kävelin 4 kilometriä jotta saisin uusimman taskarin!

Kerran taas kävelytin koiran ja ruokin kissani että saisin uusimman taskarin!

Olen tehnyt paljon enemmänkin akujen eteen, mutta juuri nyt on mahdotonta muistaa ne kaikki jutut mitä olen ehnyt niitten eteen.

Ja kyllä jokainen on tehnyyt jotain ankkojen eteen ettei siitä mitään!

(on vähän vaikea kirjoittaa Miniläpppärlä)

Vierailija

Mc skeptik II kirjoitti:Itse olen Tiskannut,leikannnut nurmen,pessyt ikkunat ja kerännyt pulloja 1€ edestä.

Siis pulloja ei pullaja! heh pullaja!:D

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, tänään keräsin marjoja mökillä, olen myös siivonnut keittiön, tiskannut, silittänyt vaatteita, ja kerännyt pulloja. Kaikkea sitä (heh) tekee akkareiden eteen!

Vierailija

No aika paljon joudun tekemään Aku Ankka kirjan eteen. Samanlaisia hommia pitää tehdä kuin Akuhullu ja Mc skeptik. Laikata nurmi, tiskata,

siivota ja jotain muuta. Saan myös kuukausirahaa joten se helpottaa. Onneksi..

Vierailija

Joonatan2 kirjoitti:No aika paljon joudun tekemään Aku Ankka kirjan eteen. Samanlaisia hommia pitää tehdä kuin Akuhullu ja Mc skeptik. Laikata nurmi, tiskata, <br />

siivota ja jotain muuta. Saan myös kuukausirahaa joten se helpottaa. Onneksi..

Siis leikata..:D

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

djlordi kirjoitti:En saa rahaa vaikka tekisinkin kotona jotakin, sehän se tylsää onkin. Sen takia ostan itte kaikki Akut ja tietenkin mun veljetkin ostaa.

Saatko viikko/kuukausirahaa? Se helpottaisi tietty.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:No, tänään keräsin marjoja mökillä, olen myös siivonnut keittiön, tiskannut, silittänyt vaatteita, ja kerännyt pulloja. Kaikkea sitä (heh) tekee akkareiden eteen!

Näin on AkuHullu97! piti sanoa vielä että saan paljon kirjoja vanhemmiltani.:^)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mc skeptik II kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:No, tänään keräsin marjoja mökillä, olen myös siivonnut keittiön, tiskannut, silittänyt vaatteita, ja kerännyt pulloja. Kaikkea sitä (heh) tekee akkareiden eteen!

Näin on AkuHullu97! piti sanoa vielä että saan paljon kirjoja vanhemmiltani.:^)

Vai niin, minä en enää nykyään saa niin paljon, koska vanhempani näyttävät hieman kyllästyneen akkariin:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat