Daan Jippes ja Freddy Milton syksyllä Suomeen.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Luin äskön Ankkalinnakkeen sivuilta kiintoisan jutun jossa luki näin:

"Syksyllä Suomeen on tulossa kovanluokan Ankka-artisteja. Nimittäin pitkänlinjan taiteilijat, Daan Jippes ja Freddy Milton, jotka tulevat kertomaan työstään ja mainostamaan samaan aikaan julkaistua kirjaa, joka kokoaa parvaljakon parhaat tarinat yksiin kansiin.

Tiedotamme heidän vierailuaikataulusta hyvissä ajoin ja järjestämme myös miitin tapahtuman yhteyteen."

Aika hienoa vai mitä? Ainakin minä aion olla paikalla jos vain suinkin ehdin.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Juu oli tiedossa että he ovat tulossa kirjamessuille,ja aion mennä heitä katsomaan..Jos sinne on tulossa paljon muitakin tyyppejä ketkä hengaa täällä sivustolla,niin olisko mahdoton ajatus,että voitas nähä siellä toisemme livenä?????Se olis hauskaa :D

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Juttu on ollut tiedossa jo kuukausia ja saatan lähteä nimmarinhakuun. Joskus kävin Hesan kirjamessuilla ja toivottavasti tänäkin vuonna käyn (en ole vielä varma). Se Ankantekijätkin saattaa kohta mennä hankintalistaan (kunhan en itse maksa).

Vierailija

Reizen kirjoitti:No, en varmaan Hesaan lähde, olen ollut siellä ihan liikaa viime päivinä. Ehkä, jos Rosa tulisi.

Rosa tuskin tulee tänne enää,jos hän kerran on lopettanut piirtämisen :s Mutta Rosahan pitää kyllä Suomesta,joten ainahan toivoa on.. :D

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kääk! Menen ensi viikolla hesaan! Olisinpa tavannut ne ankkataiteilijat. Saisivat joskus tulla Rovaniemellekin!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat