Pidittekö Bernadon piirtämästä Akusta lehdessä 30/2008?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täytyy myöntää että en pitänyt. Jotenkin hutaistun näköisiä. Nokka oli melkein joka toisessa kuvassa ''epämuodostunut'', voisivat vähän katsoa minkä näköisiä piirustuksia päästäisi lehteen!

Kommentit (14)

Vierailija

taikisfani kirjoitti:Muuten hyvä tarina mutta sitä olen koko ikäni yrittänyt jankuttaa, että bernado sutaisee ne nokat aina pustuun tai kaareen. Hieman kuin Daniel Branca.

On Daniel Branca silti paljon parempi kuin Bernado.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Bernandón piirrokset ovat silmääni turhan modernin näköisiä, olen vanhanaikaisten perusankojen kannattaja. Ehkä hieman kivempaa jälkeä kuin muissa jaksoissa, mutta ei mainittavemmin. Bernandón sivuhahmot, "ihmiset", näyttävät muuten häiritsevän samalta. Kaikilla on sama omituinen rakenne, kapeat jalat ja tanakka vartalo.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En oikeen pitänyt. Mutta siitä huolimatta juttu kyllä oli hyvä muuten, piirrosjäljestä huolimatta. Jos ja kun joku pitää hänen tyylistään niin ei millään pahalla, mutta minun mielestä hänen piirtämät jutut ovat vähän sellaisia "tusinatuotteita". Eli suomeksi sanottuna huonoja.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Kyllä pidin,pidän muutenkin Bernadosta!Luin kyseisen lehden itse asiassa vasta äsken,kun tulin eilen reissusta niin en sitä aiemmin ole ehtinyt lukea..

Samaa mieltä! Pidin lehdestä tosi paljon. Bernadohan on hyvä piirtäjä!

Vierailija

No en oikeastaan tarinasta välittänyt paljon, mutta piirosjälki oli kohentunut edellisestä, vaikka Akun silmät aina vähän vinksohti ja muuta pientä. Mutta silti hieno piirtäjä Bernadó on, sillä itse en pystyisi koskaan parempaan, kuin hän.

Vierailija

No parempaa Bernadóa oli kyseisessä lehdessä kuin yleensä. Oikeastaan tarina oli ihan hyvä ja tyylikin oli siinä kohdallaan.

Vierailija

En pitänyt siitä sarjasta erityisemmin, kun avasin lehden ja näin että siinä näkyy olevan Bernadon tarina, niin harkitsin jopa tarinan väliinjättämistä. No, luin tarinan kuitenkin ja niin kuin jo viestin alussa mainitsinkin, niin se ei ollut mikään kovin hyvä tarina, mutta ihan luettava kumminkin, tavallista parempaa Bernadoa.

Vierailija

Minusta Bernadolla on omanlaisensa tyyli ja siksi hän erottuu muista. Senmpä takia hän on monia piirtäjiä taitavampi.

Vierailija

En pitänyt. Akun piirteet pistivät itseäkin silmään, ei kovin kaunista jälkeä. Toisissa kuvissa kyllä ihan hyvänkin näköistä, ja tosiaan tarina oli hyvä ja muuten piirrokset kohdallaan, vaikka ankat vähän "heittelehtivätkin." Mutta suoraan kysymykseen suora vastaus: Enimmäkseen Akusta en pitänyt.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

taikisfani kirjoitti:Muuten hyvä tarina mutta sitä olen koko ikäni yrittänyt jankuttaa, että bernado sutaisee ne nokat aina pustuun tai kaareen. Hieman kuin Daniel Branca.

Siis pystyyn.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Muuten hyvä tarina mutta sitä olen koko ikäni yrittänyt jankuttaa, että bernado sutaisee ne nokat aina pustuun tai kaareen. Hieman kuin Daniel Branca.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Kyllä pidin,pidän muutenkin Bernadosta!Luin kyseisen lehden itse asiassa vasta äsken,kun tulin eilen reissusta niin en sitä aiemmin ole ehtinyt lukea..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat