Kuka on Ankkalinnan paras hahmo???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin kestä pidätte eniten?

Kommentit (11)

Vierailija

Hei oikeasti, pitääkö tämmöisiä aina nostaa tai tehdä. Tämänkin aihe oli vanha, ja usein kysytty, niin oliko tämä nyt järkevää nostaa? Yritän parhaani mukaan antaa mahdollisimman selkeän ja ytimekkään neuvon näistä "kuka on paras hahmo" topiceista. Eli; Älä tee tai nosta/-ele näitä "paras hahmo" tai vastaavia topicceja. Menikö jo viho viimein perille?

No, jotta ei menisi nyt ihan nuotin vierestä, niin voin tässä nyt sanoa oman TOP 6 listani. Eli tässä se on:

1) Aku Ankka

2) Ankanpojat (Tupu, Hupu ja Lupu)

3) Roope Ankka

4) Mikki Hiiri

5) Mustakaapu

6) Lauri Lokki

Aku on ykkönen, niin kuin varmasti monella muullakin on sama juttu. Mustakaapu ansaitsi paikkansa listallani sitä myöten, että hänen yksi tarinansa oli pitkän aikaa yksi lempitarinani. Se oli taskukirja 55 (mikki kummitusjahdissa) oleva Mustakaaputarina. Siis ensimmäinen tarna, jos sitä esinäytöstä ei lasketa. Oliskos sen nimi nyt ollut ´Mustan aaveen arvoitus´. Ja Lauri Lokki on jo pitkään ollut pysyvänä listallani. Ja sitten on tietysti tuo vakituinen kolmikko, eli Aku, Ankanpojat ja Roope. Löytyy varmasti monen listalta. Ja sen olen huomannut, että todella moni ei pidä Mikistä. Minulle hän lukeutuu suosikkeihini ja ansaitsee paikkansa sijalla 4. Minua viihdyttää aina ne tarinat, kun hänellä on niitä salapoliisitarinoita.

Samppa

PS. Pisin viestini tähän saakka. Ja sattui olemaan myös 700.

Vierailija

Kuinkahan mones tällainen? Eikö toisenlaisia topiceja voisi edes HARKITA? Tarkoitan, että tämähän on varmaan yli sadannes tällainen topic. Eikö olisi jo aika harkita jollaista muuta topicia?

Kuitenkin: Taavi

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Salwer vuonna 2008: Moneskohan tällainen keskustelu tämä mahtaa olla?

Nykypäivänä varmaan näitä on muutamia kymmeniä eli näitä kyllä riittää.

Älä nosta hernikki vanhoja topiceja ylös, tähänkin topiciin oli kirjoitettu viimeksi kaksi vuotta sitten. Tälle aiheellekin on topic, johon nyt pyritään saamaan kaikki vastaukset eikä jakamaan niitä moniin topiceihin.

Täällä siis jatketaan:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/8552/lempihahmo

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat