Kuinka monen käyttäjän uskot kirjoittaneen yli 10 000 viestiä jouluun mennessä?

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Itse vaikkailisin 5.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Muutama saattaa sen rajan rikkoa. Minä olen tyytyväinen jos nimimerkkini komeilee aktiivisimpien kirjoittajien listassa. (Tällä hetkellä olen hieman epävarma sen tavoitteen saavuttamisesta).

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Muutama saattaa sen rajan rikkoa. Minä olen tyytyväinen jos nimimerkkini komeilee aktiivisimpien kirjoittajien listassa. (Tällä hetkellä olen hieman epävarma sen tavoitteen saavuttamisesta).

Sinulla on vielä matkaa noin 600 viestiä Aktiiviset Kirjoittajat-listalle. Mutta sinulla on mahdollisuus päästä sinne, jos kirjoitat vielä ahkerammin.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kunnon viesteillä (huom, kunnon paerusteluilla, ei yhdellä lauseella) 0. Lyhyillä voi saada jokunen, mutta asiaa pitää olla mitä hemmetin väliä on onko 10000 viestiä, jos jokainen on parin sanan viesti. Eihän sitä pidä ottaa kilpailuna kellä on eniten niinkuin se mielletään osan mielestä. Melkein olisi parempi, jos ei näkyisi postimäärää niin se laskisi spämmimis tasoa ihan mukavasti.

Ensinnäkin on paljon hienompi katsoa esimerkiksi wonderlustin viestejä, kuin monen enemmän kirjoittaneen. Mikä on hienoa siinä, että on "huijaamalla" saanut ison viestimäärän. Asiaa enempi ja arvostuskin nousee.

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Muutama saattaa sen rajan rikkoa. Minä olen tyytyväinen jos nimimerkkini komeilee aktiivisimpien kirjoittajien listassa. (Tällä hetkellä olen hieman epävarma sen tavoitteen saavuttamisesta).

Kyllä sinunkin nimesi varmasti kohta siellä komeilee. Uskon nääs, että tiputat Af1:n listalta, koska häntä ei ole näkynyt täällä.

Vierailija

Osittain samaa mieltä King Henkan kanssa, mutta ei kuitenkaan tarvitse kirjoittaa niin pitkiä viestejä, kuin sinä. Eli Mac Ducky luultavasti tulee saamaan tuon kyseisen rajan rikki, jos vaan jatkaa samaan tahtiin. Mutta jos pitää maraton-viestejä King Henkan tyyliin kirjoitella, niin kukaan ei varmasti tule saamaan 10000 viestin rajaa rikki.

Vierailija

Kyllä sinä siellä kohta olet aika varmasti. Af1 ei olla nähty aikoihin, ja sinä ohotat sen, jos olet aktiivinen.

Vierailija

Olen samaa mieltä King Henkka! Tietyt kirjoittavat yhden sanan tms. viestejä vain saadakseen posteja ja päästäkseen toisten top 10-tyypit- listalle ja ties mitä. Mutta paljon väliä viesteillä! Postien perusteella ei voi pitää toista parempana tai huonompana. Itse asiassa Aktiivisimmat käyttäjät- listan ja postilaskurin voisi poistaa niin eiköhän kunniantavoittelu ja spämmääminen lopu. Ja olipas tämäkin nyt tosi järkevä ja MIELENKIINTOINEN aihe. Mua ei ainakaan kiinnosta kenellä on 10000000000 ja kenellä 10 postia jouluun mennessä.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:Varmaan 2 tai 3...mutta itse tavoittelen joulua ennen tuhatta viestiä.

Sen rajan saat ihan helposti rikottua, jos jatkat samaan tahtiin.

niin ja helposti

Vierailija

itse tavoittelen 500 viestiä joulun koska en ole niin aktiivinen kirjoittaja mutta käyn sivulla kirjoittelemassa joka päivä kun on mahdollisuus

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:Varmaan 2 tai 3...mutta itse tavoittelen joulua ennen tuhatta viestiä.

Sen rajan saat ihan helposti rikottua, jos jatkat samaan tahtiin.

Itsekkin luulisin että saisin sen, mutta ainahan koulu/harrastukset vaikuttaa ja sen takia ei ehi olla yhtä paljon koneella kuin nyt lomalla. Olisi myös siisti saaha ensi uutenavuona 2009 viestiä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat