Aku Ankan taskukirjojen uusi pintamateriaali

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Huomasitteko taskarin 343 pintamateriaalin muuttuneen??Onko se teidän mielestä hyvä vai huono asia??Mun mielestä edellinen pintamateriaali olisi kyllä voinut säilyä,koska pintamateriaalin uudistuksen myötä taskarin hinta nousi jälleen 20 senttiä :s

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Huomasin kyllä tämän uuden pinnan, ihan kiva, mutta mielestäni on tärkeämpää, että pokkari on kohtuuhintainen kuin että se tuntuu kivalta kädessä.

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:

ankka313 kirjoitti:Huomasitteko taskarin 343 pintamateriaalin muuttuneen??Onko se teidän mielestä hyvä vai huono asia??Mun mielestä edellinen pintamateriaali olisi kyllä voinut säilyä,koska pintamateriaalin uudistuksen myötä taskarin hinta nousi jälleen 20 senttiä :s

<br />

Kylhän mä näin että sen pintamateriaali oli muuttunut, mut ei siinä must mitään niin pahaa ollut. Eikä sen hintakaan ainakaan mun omassa ollut ainakaan vielä muuttunut.

Ihan niin. Ei materiaalilla ole väliä ja mistä te sen saitte päähänne, että hinta olisi noussut??? Ei kirjan hinta ollut 4,70€!!! Joka toinen vuosi hinta nousee hieman ja niin se teki myös vuoden alussa 4,30-4,50, mutta hinta ei todellakaan noussut kirjassa 343, vai oliko minun kirjassani painovirhe???!!!

Vierailija

Juu itsekin katsoin nämä viestit vasta myöhemmin, joten en kamalasti ajatellut tätä. Joka tapauksessa mielestäni on typerää, kun hinnat nousevat. Eikös seuraava vuosi voisi olla joku juhlavuosi, ja sen kunniaksi taskarit koko vuoden 4€? Se sopisi minulle ja kukkarolleni, heh.

Vierailija

salami kirjoitti:Niimpä! Ei sillä sillain kauheasti ole väliä, mutta myönnän kuitenkin, että se edellinen pintamateriaali oli "mukavempi" ja parempi. Siinäpä hyvä tekosyy nostaa taskareiden hintaa (20snt). Eli ei niin hyvä uudistus, ennenhän nuo taskarit maksoivat vielä 4,20e mutta nyt 4,50. Kallista hupia ostaa niitä.

Jos taskari maksoi 4,2€ ja nousi 20snt, niin miten se hinta voi olla 4,5€? Vai onko 20 + 20 = 50?

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Huomasitteko taskarin 343 pintamateriaalin muuttuneen??Onko se teidän mielestä hyvä vai huono asia??Mun mielestä edellinen pintamateriaali olisi kyllä voinut säilyä,koska pintamateriaalin uudistuksen myötä taskarin hinta nousi jälleen 20 senttiä :s

Kylhän mä näin että sen pintamateriaali oli muuttunut, mut ei siinä must mitään niin pahaa ollut. Eikä sen hintakaan ainakaan mun omassa ollut ainakaan vielä muuttunut.

poijaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Huono on tämä uusi pintamateriaali. Taskarien ei kuulu hohtaa valoa päin pläsiä ja olla liukkaita kuin öhhh... ahvenet.

Olet oikeassa.

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Ohops...Katselin tuossa taskarieni takakansia ja niissä tosiaan luki 4,50e!Olen ollut sokea!Anteeksi....

Joo, katsoin tämän viestin vasta sitten kun olin jo kirjoittanut omani. Huomasin vasta nyt, että eihän hinnat olekaan nousseet.:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat