Kenelle testamenttaisit akkarikokoelmasi??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse ehkä serkulleni,koska hän on lisäkseni ainoa suvussamme joka on kiinnostunut akkareista...

Sivut

Kommentit (40)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

hmm.. Varmaan lapsilleni. Ja viimeinen sanani on ÄLKÄÄ MYYKÖ ANKKOJA JATKAKAA PERINNETTÄ! Muhahahhahahahahaaaa. Sillä viimeinen sana pitää aina toteuttaa,mutten haamuni tulee ja pelottelee heitä! (No vitsi).

Vierailija

Ottaisin ekaks ne mun lapsien luettavaks, koska kyllähän ne Akkarit on sillon vielä mun kotona ja mun omistuksessa. Sit ku mä kuolen nii ne saa jakaa ne keskenään ja mun lapsenlapset saa jatkaa samaa rataa. Tohon kaikkeen on kyllä vielä pitkä aika ja jos noin on edes mahollista käydä.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, ehkä veisin ne hautaan, mutta ne ei pysyis kunnossa, joten varmaan serkuilleni sekä pikkusiskoille, mutta hautaan menmiseen on kyllä vielä AINAKIN 87 vuotta, jos ei tuu onnettomuuksia!

Vierailija

Itte en oikein vois päättää, sillä mun veli innostu vähän aikaa sitten ja vaikka oltiin oikein tehty sopimus että mä saan akkarit ja veli karviset.

Vierailija

Joo,mä voisin kanssa vaikka testamenttaa ne aasille,joka itse olen seuraavassa elämässaäni :D MUHAHAhAhAhaa :D Eipähän kukaan ainakaan pääsisi niitä myymään,koska sitä en halua!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat