Kenellä kaikilla on yli 2000 postia kasassa??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

itselläni on juuri ja juuri ja haluaisin tietää ketkä kaikki ovat edelläni :)

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Hei Otto Ankka-94, ootko sama tyyppi kun Otto 94??

Oonpa hyvinkin! Et ole tainnut käydä keskusteluissa pitkään aikaan.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Ankka313 on palannut urheilukentiltä!! Sitten asiaan. Kyllä minulta yli 2000 viestiä löytyy.

Jep jep ;) Olin kuukauden poissa kuvioista ja täällä sivuilla oli sillä välin tapahtunut paljon muutoksia

Vierailija

Blaa Blaa Blaa. Posteja ja posteja. Miksi te niistä posteista paasaatte kun tämä ei todellakaan ole mikään kilpailu että kenellä on eniten. Miksi teette näitä aiheita? Miettikää! ... Ja kysymykseen vastaan että ei ole.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:2000 postin rajan on ylittänyt yhteensä 11 käyttäjää, jos oikein muistan.

Ei ole kyllä kauhean monella...vaikka välillä tuntuu, että kaikilla on. (Vaihdoin profiilikuvan kesän lopun kunniasi ja koulun alun alkamiseksi)(Koulu....eikää)

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:

Joo en oo käynyt täällä kuukauteen ku oon ollu reissun päällä..Ihmettelin vaa ku jos oot jossai kirjoittanut viimeisimmän viestin siinä lukee otto94,ja profiilissasi lukee otto ankka-94,miten olet sen tuolla lailla saanut?

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:2000 postin rajan on ylittänyt yhteensä 11 käyttäjää, jos oikein muistan.

Kiitos tiedosta!

Vierailija

ankka313 kirjoitti:

Otto Ankka-94 kirjoitti:

<br />

Joo en oo käynyt täällä kuukauteen ku oon ollu reissun päällä..Ihmettelin vaa ku jos oot jossai kirjoittanut viimeisimmän viestin siinä lukee otto94,ja profiilissasi lukee otto ankka-94,miten olet sen tuolla lailla saanut?

Vaihdoin nimimerkkiä, eli menin profiiliini jä sieltä käyttäjätietoihin ja vaihdoin salasanani, ja sen jälkeen vaihdoin nimimerkin. Voi olla että selitin hiukan epäselvästi.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat