Tingittekö ikinä akkareista,esim. divareissa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse olen paatunut tinkijä,ja aina kun divarin myyjät näkee mut ne ajattelee varmaan "eiiihh taas toi tinkivä apina on täällä", hehee

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

jonttuli kirjoitti:en osaa tinkiä kunnolla antakaa vinkkejä

Mietiskele vähän ja tee pieniä ääniä kuten jaa... enpä tiiä... vähän on rispaantuneen näköiset kannet ja sivut, mut älä välttämättä sano suoraan et halvemmalla vaan oota et myyjä tekee alennuksen. Mut jos se ei tee, sano vaikka että jos sais pari euroo halvemmalla jos hinta on vähän liian paljon.

Vierailija

taikisfani kirjoitti:En ole ajatellut tinkiä... minusta se on huono tapa.

Ei se ole huono tapa, paitsi jossain cittari tyyppisessä kaupassa, joissa tavarat ostetaan uutena. sitä paitsi joissain maissa tinkimättä jättäminen on huono tapa

Vierailija

Nuno kirjoitti:En tingi ikinä. Kiitos vinkeistä ankka313, ehkä alan tingimään Aku Ankoista. ;)

Niin kannattaakin, sillä mekin ollaan säästetty paljon sillä että ollaan ostettu paljon kerralla niin ollaan aina saatu alennusta. Oikeestaan ollaa saatu jokaisesta divarista alennusta jossa ollaan käyty paitsi yhessä josta ostettiin vaan yks taskari.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Kyllä kannatta oikeesti. Mä sain yhen kirjan 5e alennukses. Se meiän divari on iha sika hyvä paikka tinkimiselle.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Juu, kyllä tingin, nekin aina divarissa muistavat ihan armasti minut, tingin ties millä keinoilla, divarissamme yksi taskukirja maksaa 2e, niin olen saanut: kun kerran ostin kerralla 4 taskaria, niin hinnasta 2e pois...eli 4 kolmen hinnalla, aika hyvin vaikka itse sanonkin.

Vierailija

Ylensä tingin, mutta divarissa jossa useinmiten käyn ollaan niin pihejä, että sieltä ei saa koskaan alennusta.

Vierailija

JP96 kirjoitti:Minä tingin aina ja yleensä tinkiminen kannattaa.

Samaa mieltä,oon säästänyt tinkimisellä yhteensä varmaan pari sataa euroa...Se on jo aika hyvin :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat