Epäreilua. : ´ (

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko muilla käyny sillee, että vaikka lähettäisitte viestejä, niin se ei näy posteissa?

Tai kun pelaatte niin tulos on väärä?

Tai ette pääse Top 10-listalle?

Mulla on käyny kaks ensimmäistä...:(:@

mur...

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:Onko muilla käyny sillee, että vaikka lähettäisitte viestejä, niin se ei näy posteissa? <br />

Tai kun pelaatte niin tulos on väärä? <br />

Tai ette pääse Top 10-listalle?<br />

Mulla on käyny kaks ensimmäistä...:(:@<br />

mur...

Minulle on tapahtunut nuo kaksi ´viimeisintä.....ÄRRRHH!!AARGH!!:I:D

Vierailija

Valloittaja kirjoitti:Nuno kirjoitti:Minulle on käynyt niin etten pääse Ankallisvisa pelissä listoille, vaikka minulla on vaikeasta tasosta aika 10 sekunttia :@

Minulla on sama vika.

joo mulla sama vika mutta karhu koplan trampoliini puhalluksessa onn pääsy viiden parhaan joukkoon

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Koneessasi ei ole mitään vikaa eli on turha lähteä Giganttiin päin ostamaan uutta ;). Minullakin on käynyt noin kaikissa mainitsemisassasi asioissa.<br />

<br />

Ps. Olimme saaressa veneellä ja, kun olimme lähdössä niin yläpuolellamme liiteli suuria merilokkeja ja noin 20 metrin päässä meistä oli sorsa perhe ja lokit hyökkäsivät niiden kimppuun. Lokit tappoivat 2-3 poikasta ja söivät ne. Onneksi 3 säästyi ja emo. :(

kauheeta! :( :( meiän pihan eteen kuoli suorilta jaloilta ravuri ja mun tätin kimppuun hyökkäs koira... ( kauheaa epäonnea)

Vierailija

Koneessasi ei ole mitään vikaa eli on turha lähteä Giganttiin päin ostamaan uutta ;). Minullakin on käynyt noin kaikissa mainitsemisassasi asioissa.

Ps. Olimme saaressa veneellä ja, kun olimme lähdössä niin yläpuolellamme liiteli suuria merilokkeja ja noin 20 metrin päässä meistä oli sorsa perhe ja lokit hyökkäsivät niiden kimppuun. Lokit tappoivat 2-3 poikasta ja söivät ne. Onneksi 3 säästyi ja emo. :(

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:Onko muilla käyny sillee, että vaikka lähettäisitte viestejä, niin se ei näy posteissa? <br />

Tai kun pelaatte niin tulos on väärä? <br />

Tai ette pääse Top 10-listalle?<br />

Mulla on käyny kaks ensimmäistä...:(:@<br />

mur...

Samalla lailla on käyny niis peli "ongelmis"

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ei millään pahalla ,mutta näitä aiheita on kyllä jo olemassakin. Olisit voinut laittaa valituksesi niihin vanhoihin keskusteluihin ,tai lähettää palautetta toimitukselle. Jos olisit jostakin syystä jo tehnyt nämä kaksi asiaa, ei sinun olisi tällaista keskustelua tarvinnut tehdä. Toivottavasti otit onkeesi. Minulla on kyllä käynyt samanlainen juttu, mutta en kyllä tehnyt tällaista aihetta. En todellakaan laittanut tätä viestiä pahalla. Anteeksi jos tämä loukkasi sinua!

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Mulla on parissa palissä yhä 5. tason mitali, vaikka sen pitäisi olla luultavasti jo ykkönen. Enkä pääse listalle, vaikka tulos näyttää muuta. Posteista en tiedä kun en niitä seuraile.

Mulla on ihan sama probleema, Wondy! :@

Vierailija

No en ole päässyt listoille vaikka olenkin saanut 10 sekunttia ajaksi vaikka mistä pelistä,mutta tämä on vähän turha aihe palaute on sitä varten että sinne voit valittaa sydämmesi kyllyydestä jos et ole saanut nimeäsi listalle.Olisi aika turhaa ostaa uusi kone sen takia että et ole saanut tarpeeksi posteja.(Olen ehkä kova valittamaan,anteeksi jos luokkasin)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat