Onko Helsingin divareissa...?

Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

... Taikaviitta 2000 albumeita. Teen tällä viikolla matkan hesaan kierrelläkseni divareista taikaviittoja. Voisitteko vähän valaista mistä divarista niitä löytyisi ja mikä on divarin osoite.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Kommentit (8)

Vierailija

En tiedä Helsingin divareista koska en asu siellä päin. Itse olen mensossa Helsinkiin syksyllä pariin otteeseen mutten todennäköisesti kerkeä kiertää divareita.

Vierailija

Mäkin meen tässä syksymmällä Hesaan ainakin pari kertaa,nimittäin kirjamessuille,ja sitte kiertelee kirppareita ja divareita

Vierailija

Ainaki mä tiedän yhden paikan jossa on Roope-setiä 30snt, Akkareita 20snt ja taskareita euro, Mut en tietenkään paljasta sitä apajaa teille!

Vierailija

taikisfani kirjoitti:... Taikaviitta 2000 albumeita. Teen tällä viikolla matkan hesaan kierrelläkseni divareista taikaviittoja. Voisitteko vähän valaista mistä divarista niitä löytyisi ja mikä on divarin osoite.

Mä en oo ainakaan nähnyt niitä yhtään hesas.

Vierailija

En ole varma sijainneista,

mutta kannattaa etsiä netistä

Toisia vaihtoehtoja on esimerkiksi etsiä nettihuutokaupoista tai kysellä kirppareilta

Itselleni tuli lehti pienenä ja omistan jokaisen numeron

Vierailija

Niitä ei kauheesti oo liikkeillä,itekki himoitsen niitä..Jostai saattaa kyl löytyy,mut se on varmaa,et halvalla ei saa...Huuto.netistä kannattaa kattoo,sielt löytyy mut maksoi muistaakseni 5e

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat