Ette ikinä arvaa mitä mä löysin divareista...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kun käytiin Helsingissä yhessä divarissa, löysin vuoden 1969 Aku Ankat, taskari numero 14, joka oli aivan lukematon ja hinta sen mukainen mitä en kehtaa ees sanoo, ja paljon muita taskareita. Ja siellä divarissa oli kaikki Ankalliskirjaston numerot, Ankantekijät numerot ja lähes kaikki isot Näkkäri vuosikerrat. Ja paljon muita tuotteita kuten minä Akuja ja muita sarjan kirjoja.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:Mäki tiedän yhden divarin jossa on roope-setiä 30snt, akkareita 20snt ja taskareita 1€ +PALJON muuta akkari-tavaraa. Paikkaa en tietenkään teille kerro!

Tuskin tarvitsisin sitä tietoo, sillä niiden tuotteiden kunto tuskin on mitään mahottoman hyvää. Mä keräilen pääasiassa laatuu paitsi joissain tapauksissa.

Vierailija

R.K.S kirjoitti:Muistan pari divaria... Oliko siinä divarissa missä kävit, A.N.K.K.A. myyjä vanha hera ja vieressä oli joku baari? Toinen oli semmoinen jossa oli juhlasarjoja siistissä rivissä. Monta keltaista laatikkoa täynnä 60-luvun akkareita...

Aaa... Saatan tietää sen paikan koska mä kävin sellaisessa divarissa missä oli jonkinlainen baari vieressä. Ja se mies oli semmoinen 50-60 vuotias. Mut se ei kyl ollut se. Sielläkin oli kyl hyvä valikoima.

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:Kun käytiin Helsingissä yhessä divarissa, löysin vuoden 1969 Aku Ankat, taskari numero 14, joka oli aivan lukematon ja hinta sen mukainen mitä en kehtaa ees sanoo, ja paljon muita taskareita. Ja siellä divarissa oli kaikki Ankalliskirjaston numerot, Ankantekijät numerot ja lähes kaikki isot Näkkäri vuosikerrat. Ja paljon muita tuotteita kuten minä Akuja ja muita sarjan kirjoja.

Ai niin, unohdin sanoa et siellä oli myös hyvin lehtiä.

Vierailija

Yu-Gi-Oh! kirjoitti:Vau! Mulla on Aku Ankka, joka on vuodelta 1552. Mulla on Kaikki taskarit 1-343. Mulla on Teemanurmerot 1,3,4 6-17. On myös ainakin 800 lenteä (ne ovat aika vanhoja). Ja paljon muuta.

Vautsi, sulla on aika vanha lehti jos se kerran on yli 450 vuotta vanha. Sulle tais tulla pieni kirjoitusvirhe.

Vierailija

Yu-Gi-Oh! kirjoitti:Vau! Mulla on Aku Ankka, joka on vuodelta 1552. Mulla on Kaikki taskarit 1-343. Mulla on Teemanurmerot 1,3,4 6-17. On myös ainakin 800 lenteä (ne ovat aika vanhoja). Ja paljon muuta.

Varmaan sait sen sun mummilta tai joltain vanhemmalta sukulaiselta?

Vierailija

Mäki tiedän yhden divarin jossa on roope-setiä 30snt, akkareita 20snt ja taskareita 1€ +PALJON muuta akkari-tavaraa. Paikkaa en tietenkään teille kerro!

Vierailija

tp13 kirjoitti:ostitko kaikki?

En tosiaankaan. Pitäis olla miljonääri että pystyisi ostamaan niin paljon. Mieluummin ostan netistä kuin sieltä.

Vierailija

tp13 kirjoitti:mikä divari se oli?[/lainaus)

En muista. Ei jäänyt mieleen, kun tuli niin kiire lähtee.

Mut se oli kyl must sika hyvä, ja sen pitäjä nimitettiin sarjakuvaneuvokseksi sen jälkeen kun Markku Kivekäs kuoli. Ja se on pitänyt sitä liikettä jo 30 vuotta. Siinä paikas on vaan yks huono puoli, et sen tuotteet on niin harvinaisii ja hyvä kuntoisii, et niiden hinta on melko paljon joten pitäis saada isä/äiti maksamaan, sillä epäilen vähän et kovin moni lapsi ei pysty maksamaan ostoksiaan. Mut eihän sitä oikein voi sanoo huonoksi puoleksi että valikoima ja laatu on huippuluokkaa.

Vierailija

Aika hyvä valikoima! Minullakin kävi aika hyvä tuuri, kun äitini työkaverin poika lopetaa keräilyn, ja saan vajaat kolmekymmentä taskaria 200 ja 250 väliltä, Teemanumerot 1 ja 2 ja vielä kaksi erikois numeroa. Tarkkaa hintaa en vielä tiedä, muuta kuulemma kappalehinta tulee olemaan n.50snt-1e.:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat