Mitä mieltä Disney Channelista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse en juurikaan pidä. Muutenkin se on turhan kallis.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Surkea! (Anteeksi) Siitä pitäisi maksaa huikeita summia jotta näkee piirrettyjä, mutta ymmärrän hyvin jos joku pitää siitä, mutta tuo oli minun mielipiteeni asiasta.

Vierailija

Meillä näkyy, enkä yleensä katso sieltä kuin Wizards of Waverly Placen, Hannah Montanan, Suite life of Zack and Codyn ja joskus Cory in the housen ja That's so Ravenin.Ja tietysti Disney Channel gamesit!. Sekä jos jokin hyvä leffa tulee, niin katson. Kaikki piirretyt ovat, no lievästi sanottuna surkeita. Eipä tuo niin kamala hinta ole, jos digiboksin katselukortin ostaa laitteen mukana, näkyy muitakin kanavia, kuten Animal Planet.

Vierailija

No tulee sieltä ihan hyvää ohjelmaa (vaikka olenkin vähentänyt piirrettyjen katsomista)Meil on ollut se joskus,mutta nyt iskä ei enää pidä sitä meillä koska se on kallis,mutta katson sitä silloin kun se näkyy ilmaisena

Vierailija

Ei näy, ja minä en kovin useinkaan katso telkkaria. Jos löytyy joku Aku Ankka ohjelma, niin kyllähän se sitten katsotaan. Mutta kun niitä tulee niin harvoin, niin mua kiinnostaa enemmän Tintit ja Asterixit.

Taskusorsa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Meillä näkyvät kaikki Disney-kanavat;Disney Channel,Toon Disney ja Playhouse Disney.Playhouse Disneyä en seuraa ikinä,koska siltä näkyy vain aivan pienille tarkoitettuja sarjoja.Disney Channel on muuten hyvä,mutta siltä näkyy liikaa sekä Playhouse Disneyltäkin tuttuja sarjoja sekä näyteltyjä sarjoja,joista en oikein pidä.Toon Disney taas on mielestäni paras kanavista,koska siltä näkyy vain piirrettyjä sarjoja,joista suurin osa on vielä todella hyviä!(Pahoittelen,että jaarittelin näin paljon jokaisesta Disney-kanavasta,vaikka mielipidettä kysyttiin vain Disney Channelistä.)

Vierailija

Älyttömän kallis ja vois tulla pelkkää piirrettyä!Meillöä näkyy joskus muuten tuo kanava(vain yhdesti käynyt näin)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat