Miksi galleriaosallistumiset eivät vieläkään näy??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen osallistunut galleriaan,mutta profiilissa lukee vieläkin "et ole vielä osallistunut galleriaan".Onko joillakin muilla sama juttu?Mikä maksaa?Toimitus lupasi muistaakseni,että kaikkien pitäisi näkyä viimeistään kesäkuun puolivälissä..

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Noh, tässä on aiheena "Galleria", joten laitan foorumin sääntöjen mukaisesti kysymykseni tänne, ENKÄ tee siitä uutta topiccia.

Kun lähetin Galleriaan kuvan, sen jälkeen sähköpostiini tuli seuraavanlainen viesti:

Lähetit liitteenä olevan kuvan Aku Ankan toimitukseen:

Otsikko:Sami-96:den lempparihahmo - Lauri Lokki

Kuvaus:Piirretty 14.1.2009

Mitä virkaa tuolla tiedotteella on? Tietäisikö joku? Kun ei tuollaista ennenkään ole tullut?

Vierailija

saako kirjoittaa toisen kysymyksen? jos lähettää kirjeellä galleriaan piirustuksia niin saako siitä mitaleita

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:Noh, tässä on aiheena "Galleria", joten laitan foorumin sääntöjen mukaisesti kysymykseni tänne, ENKÄ tee siitä uutta topiccia.<br />

Kun lähetin Galleriaan kuvan, sen jälkeen sähköpostiini tuli seuraavanlainen viesti:<br />

Lähetit liitteenä olevan kuvan Aku Ankan toimitukseen:<br />

Otsikko:Sami-96:den lempparihahmo - Lauri Lokki<br />

Kuvaus:Piirretty 14.1.2009<br />

Mitä virkaa tuolla tiedotteella on? Tietäisikö joku? Kun ei tuollaista ennenkään ole tullut?

Minä olen laittanut 2 kuvaa tuonne galleriaan, ja kummallakin kerralla on tullut sähköpostiin tieto siitä, että on osallistunut ja siinä on vielä sitten se kuva. Tuo toinen on laitettu joskus elokuussa muistaakseni ja se julkaistiin ja siitä, kun lähetin sen meni joku viikko, että se näkyi galleriassa eli ei hätää ne kuvat eivät välttämättä tule parissa päivässä sinne.

Ja toisen kuvan pistin 2-3 päivää sitten, mitali siitä tuli, mutta sitä ei olla vielä julkaistu.

Ja Sami eiköhän se tiedote tule selvyytenä siitä, että olet osallistunut. Eli selvyys siitä, että se kuva on todellakin mennyt perille Aku Ankan toimitukselle.

Siihen, jos olet osallistunut ennen ja tuota ei ole tullut en tiedä, syy voi olla, että olet pistänyt väärän sähköpostiosoitteen tai voi olla aina jotkut häiriöt nettisivuissa mahdollisia tai jokin ihan muu syy. Ei tuo tiedote ainakaan kuitenkaan mikään uusi juttu ole, koska tosiaan minulle tuli se ja lähetin sen työn jo kuukausi tolkulla sitten.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo, olen minäkin lähettänyt palautetta tuosta asiasta. Aina sieltä vastataanm, että "Galleriassa on kova tungos, eikä kaikkia töitä saada näytteille samaan aikaan". Olen lähettänyt 5 kuvaa galleriaan, joista vain yksi näkyy. Vanhimman, mikä ei näy, lähetin jo huhtikuun puolella. Ei ole kivaa, täytyy myöntää:D!

Vierailija

Itse en ole vielä lähettänyt yhtään kuvaa Galleriaan, mutta suunitteilla olisi, mutta jos ne eivät edes näy profiilissa niin en taida viitsiä laittaakaan.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Ei muuta kuin se on toimituksen kuittaus, tiedät on mennyt perille eikä bittiavaruuteen tms.

Hassua nähdä tämä kesäinen aihe esillä, Galleria on rauhottunut selvästi eli nopeemmin tulevat esille kuin alussa, jolloin tosissaan sai ihmetellä.

Vierailija

No mä en oo viel lähettäny mitään galleriaan. Mut oon piirtäny 15 kuvaa jotka aion lähettää. Jos lähetän ne ens viikolla nii millonkohan ne kaikki ovat näkyvissä?

Vierailija

Olen lähettänyt pari, mutta eivät vieläkään siellä näy. Taitaa olla toimituksella tiukat vaatimukset. Muuten Ankkarock. Miksiköhän tuohon bändi keskusteluun ei voi krijoittaa? No ihan sama. Ei tarvitse ainakaan tehdä uutta.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mac Ducky kirjoitti:Olen lähettänyt pari, mutta eivät vieläkään siellä näy. Taitaa olla toimituksella tiukat vaatimukset. Muuten Ankkarock. Miksiköhän tuohon bändi keskusteluun ei voi krijoittaa? No ihan sama. Ei tarvitse ainakaan tehdä uutta.

Varmaan sen takia kun leikkimielisesti oltiin julmia toisillemme!

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Jee!!! Näin tosi iloisen uutisen äsken. Minun kummatkin kuvat ovat päässeet perille!! Ne ovat nyt näyteillä galleriassa!! En halua mainostaa, mutta voitte käydä katsomassa niitä kuvia. Jee... Odotin tätä niin paljon, ja nyt se toteutui. Jihuu!

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Olen lähettänyt pari, mutta eivät vieläkään siellä näy. Taitaa olla toimituksella tiukat vaatimukset. Muuten Ankkarock. Miksiköhän tuohon bändi keskusteluun ei voi krijoittaa? No ihan sama. Ei tarvitse ainakaan tehdä uutta.

<br />

Varmaan sen takia kun leikkimielisesti oltiin julmia toisillemme!

Järjestelmävirhe tulee aina, kun yrittää lähettää viestin. Muuten minusta se Marco Rotan piirtämä Aku kuva sopii sinulle tosi hyvin! Ymmärrän hyvin jos olet kyllästynyt siihen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat