Pitäiskö ostaa Kindom Hearts peli?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä ootte onko se hyvä?

Kommentit (14)

Vierailija

Riippuu ostatko uutena vai käytettynä...Luulisin että max.20e kaupasta.Pelidivarissa näin pari sellasta 5e,ite ostin kirppikseltä 8e

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joku kysyi onko lasten peli, vastaan, että ei ole 2 osassa on ikärajakin 12. Lasken lasten peleiksi ihan sellaiset... no jaa ymmärrätte varmaankin minkälaiset pelit.

Kannattaa ostaa erittäin hyviä pelejä ja sen parissa vierähtää tovi jos toinenkin, nimittäin tekemistä piisaa. 1 on vaikeampi ja 2 on "kehittyneempi", mutta selvästi helpompi.

Tiltin pelikaupassa maksaa kumpakin osa 29.95€. Mutta ainakin 1 osaa olen nähnyt kaupassa halvemmallakin.

Vierailija

Minun mielestäni se kannattaa!Peliin ei kyllästy, on monia tehtäviä ja mahtava juoni.Alku saa mielestäni kritiikkiä, sillä en innostunut KH 1 alusta.Se oli liian pitkäveteinen, mutta kun sitä tarpeeksi paljon on pelannut, tulee ne mukavat Disney-maailmat.Myös minulla KH toimii adrenaalinpurkajana, sillä saa rempata X-nappulaa hyökätäkseen vihollisten kimppuun.Kingdom hearts on mainio peli, jonka kanssa ei kyllästy.Suosittelen Kingdom hearts 1, koska se on parempi kuin 2, ja sillä pääsee hyvin kiinni juonesta.Eli siis kannatan tuota pelivalintaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat