Ankkaprofiilikuva toivomuksia!

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Jaaa... Kiva kun vaihdoit taas takaisin tuon kuvan... Itse olen pitänyt tätä kuvaa toukokuun alusta asti, kun ei ole tarjolla muita hyviä. Tässä toivomuksia:

-Lisää Barksin Aku-kuvia

-Gottfredsonin Mikki

-Palle Pulppu-kuva (vitsi)

-Romano Scarpan Mikki- sekä Aku-kuvia

-Al Taliaferron Aku

-sekä Roope Ankka lainattuna tarinasta Joulu Karhuvuorella

Siinä oli minun toiveitani. Näkisipä Toimitus tämän, ja tekisi asialle jotain.:):D (epätodennäköistä)

Sivut

Kommentit (26)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Juu, eli tänne saa laittaa toivomuksia kuvista. Minkä laisia kuvia haluaisi sinne ja Kenenkä piirtäjän ja minkä hahmon jne.

Itse olen odottanut pitkän aikaa Marco Rotan Augustus Ankka kuvaa.

Nykyinen kuvani on ollut minulla tosi kauan ja kaikki ovat jo tottuneet

siihen että käytän tätä kuvaa, mutta välillä jostain syystä vaihdan toiseen kuvaan. Mutta aina tämä kuva on myös palannut mieleeni.

Toivottavasti se Marco Rotan Augustus Ankka kuva tulisi.

Laittakaa tänne siis Profiilikuva ehdotuksia.

Tässä on yksi tuon Augustus Ankan lisäksi

Tarinasta Auringon poika Viimeisiltä sivuilta se kuva missä näkyy vain Kulta Into piin pää ja jossa hän oli suuttunut roopelle.

Vierailija

Tahtoisin kovasti pari Barksin piirtämää Roope kuvaa. Joku niistä saattaisi päätyä koristamaan jopa profiiliani.

Vierailija

Jotain humoristisia ruutuja joistain sarjiksista. Mukavan erikoinen kuva on ihan paras, niin miksi ei sitten sarjisruutu esim. Auringon pojasta, Temppeliherrojen aarteesta tai Siitä Rosan tarinasta jossa on se painovoimasekoilujuttu (:o onpa pitkä sana...) en muista sen sarjan nimee tai Mustasta ritarista tai Pikku-Aku sarjiksista tai jostain semmossesta!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Jos oikein hyvä mäihä käy, toimitus saattaa huomata tämän keskustelun ja lisätä kuvaarkistoon muutaman uuden kuvan. Ja kun tänne tulee ehdotuksia niin miksi ei laittaisi. Olisi kyllä kiva saada tuonne kuvaarkistoon Marco Rotan Augustus Ankka kuva. Ja teilläkin on omat toiveenne. Jotenka lykkyä tykö. Pari Barksin kuvaa ei olisi pahitteeksi, sillä häneltä löytyy yleensä tosi hienoja kuvia sieltä arkistosta.

Jos toimitus ei vaikka jostain syystä näe tätä keskustelua, on siis mahdollista lähettää palautetta Nettisivuista. Sinne voi siis laittaa

pyyntöjä profiilikuviin. Tai jostain muusta.

Palaute tekstin löydät tämän sivun alalaidasta.

Ei kun lisää Ehdotuksia!

Vierailija

Lisää profiili kuvia on tulossa, mutta tarkaan en tiedä milloin. Olen kysynyt asiaa toimitukselta. Tässä muutama toivomusta profiilikuviin:

-Kulta Into Piin kuva puuttuu niin ainakin hänen kuvansa tarvitaan

-Don Rosan tekemä Hannu Hanhi olisi hieno

-Pelle Pelottoman naama kuva

-Ankkojen sukupuusta voisi ottaa kuvia

-Josén ja Panchiton kuvat myös

Vierailija

Pahvitimali kirjoitti:Sarjisruutuja toivoisin. Ja jotain mustavalkoisia kuvia!

Noniin, ainakin 2 tahtovat srjisruutuja !

Ja mustavalkoiset ovat MAHTAVA idea!!!!!

Vierailija

Minullapa ei ole toivomuksia. Tämä Bas Heymansin (asia on tarkastettu) hypnotisoitu Aku on hyvä kuva, enkä sitä pian vaihdakaan.

Vierailija

Olisi se mukava saada uusia kuvia profiiliin ja semmoinen kultaryntäyksen tapainen kisakin olisi mukava saada uudelleen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat