Kaverilista

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olisiko kivaa jos olisi näil sivuil kaverilista? Minusta ainakin. Ja jos olisi niin keitä laittaisitte kaverilistaan?

Sivut

Kommentit (124)

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

taikisfani kirjoitti:Tässä tulee 800 vistini!

Juu aivan, siis mitä aiheeseen liittyvää tai kunnon kommenttia tässä on? Ei sitten yhtään mitään ja sitten monta viestiä sen jälkeen puhutaan viestimääristä. Ei näin, ei todellakaan.

Kaverilista, ihan toisaalta hyvä, mutta onko se tarpeeksi tarpeellinen. Eiköhän täällä tiedä jo, kuka on kenenkin "mielikuvituslistalla". Meinaan vain sehän on ihan sama, jos pistää puolet käyttäjistä tuonne, kuin vain pitäisi mielessään nämä. Ja tämä on taas sitten väännenelty "top 10 käyttäjät". Tällä kertaa tosin vain sivuaa sitä hieman ja se sivuaa siinä, että kyllä voi tulla toisille paha mieli, jos ei pääse kenenkään listalle eli samalla tavalla, jos ei pääse kenenkään top 10 käyttäjät listalle.

Sanoisin, että ihan ok mutta enpä tiedä, en usko, että olisi oikein tarpeeksi hyvä. Satoja nimiä, jos on toisten listalla niin ei niitä jaksa selata, ja kun tämä ei ole sama paikka, kuin esim. Aapeli niin ei täällä ole niin tähdellistä nähdä onko toinen paikalla. Olisihan ehkä ihan ok juttu.

Tämä voisi toimia hieman paremmin, jos lisänä olisi myös y-viestit, jolloin voisi keskustella näille "kaverilistalaisille".

Vierailija

No olisihan se kiva. Listani olisi kyllä aika pitkä. Siihen kuuluisi kaikki muut paitsi trollit, tuplapostarit ja spämm.ääjät.

Ps. Piste on tahallinen.

Vierailija

Ainakin Af1.sen, Sami-96.den, Ankkarockin, adzin, djlordin, Salwer1/sten, Wondyn, MaDin, Lohiksen, Pikku-Puuman ja AKUFANI97.skan.

En tiiä laittaisko yksikään noista mua listalleen, mutta noi on niin hyviä tyyppejä että mä laittaisin ne omalleni.

Saatto joku unohtuu, sori!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mac Ducky kirjoitti:No olisihan se kiva. Listani olisi kyllä aika pitkä. Siihen kuuluisi kaikki muut paitsi trollit, tuplapostarit ja spämm.ääjät.<br />

<br />

Ps. Piste on tahallinen.

Niin, minunkin kaverilistasta tulisi aika pitkä, ellei pitäisi karsia esim. 10 parasta. Se olisi aika hankalaa...

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sheherezade kirjoitti:Ainakin Af1.sen, Sami-96.den, Ankkarockin, adzin, djlordin, Salwer1/sten, Wondyn, MaDin, Lohiksen, Pikku-Puuman ja AKUFANI97.skan.<br />

<br />

En tiiä laittaisko yksikään noista mua listalleen, mutta noi on niin hyviä tyyppejä että mä laittaisin ne omalleni.<br />

<br />

Sinä, ja kaikki muut tähän keskusteluu kommentoineet kuuluisivat minun listaani. Sekä vielä ne muut...

Vierailija

Periaatteessa hyvä idea. Mutta sitten tulis kuitenkin sellaisia keskusteluja että kellä on eniten kavereita, sitten kaikki vaan kisailis kuka saa eniten kavereita. Todennäköisesti siinä kävisi noin.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Sheherezade kirjoitti:Ainakin Af1.sen, Sami-96.den, Ankkarockin, adzin, djlordin, Salwer1/sten, Wondyn, MaDin, Lohiksen, Pikku-Puuman ja Akuhullu97(SORI kirjotin sen eka väärin, ilmeseti kummiski tajusit kenestä oli kyse...).skan.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

En tiiä laittaisko yksikään noista mua listalleen, mutta noi on niin hyviä tyyppejä että mä laittaisin ne omalleni.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

<br />

Sinä, ja kaikki muut tähän keskusteluu kommentoineet kuuluisivat minun listaani. Sekä vielä ne muut...

Kiitos!!!

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:

wonderlust kirjoitti:

jonttuli kirjoitti:miks kaikki sanoo aina kavereikseen ne jotka on kirjoittanut eniten postia? Kaverilista ois tosi hyvä idea

Heidät tunnetaan. Jos on kirjoittanut vähän sellaisia viestejä, joissa ei ole oikein mitään pointtia, ei kukaan muista.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Turha muuten nurista jos kukaan ei ole maininnut minkään valtakunnan listoilla: asiallisia ja hyviä viestejä, hyviä perusteluja jne. ja johan killutte suosiossa.

<br />

Wondy puhuu asiaa; kaikkihan täällä on ollu nobodyja, mutta mä esim. otin "idoleikseni" juuri Wondyn, MaDin, adzin, Gingin ja pari muuta, niin johan alko suosiota ropisemaan, kun yritin olla kuin he. Sitä kutsutaan matkimiseksi, mutta positiivisesti. He ovat innoittaneet ja saaneet monet asiallisemmiksi ja näkemään edes HIUKAN vaivaa pidempien viestien puolesta! En tietenkään suoraan matki heitä, olen jopa joskus eri mieltä heidän kanssaan, kirjoitan mahdollisimman paljon niin, että siihen jää oma leimani. Esim. Gingillä on "todella vähän" viestejä, mutta on saavuttanut huoman kunnioituksen ja suosion (ja ansaitsee sen myös!) piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkillä ja vielä pidemmillä maratonviesteillään, jotka ovat AINA aiheeseen liittyviä, never luiskahda asiasta (joka on ihme) ja ovat asiallisia.<br />

<br />

ugh. Sere on puhunut.

Hahah. Olet todella hyvä kirjoittamaan noita viestejä. Heh. On niitä asiallisia ja hyviä kirjoittajia kyllä monia muitakin. Minäkin olen ottanut idoleikseni osan, esim. Macin, Wonderin, Salwerin, Akuhullun ja monen muun, mutta en ole matkinut heitä. Olen tietysti joistain asioista samaa mieltä, kuin he. Olen itsekin kyllä yrittänyt olla asiallinen, mutta minkäs sille voi(siis mille??)..

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:Ainakin Af1.sen, Sami-96.den, Ankkarockin, adzin, djlordin, Salwer1/sten, Wondyn, MaDin, Lohiksen, Pikku-Puuman ja AKUFANI97.skan.<br />

<br />

En tiiä laittaisko yksikään noista mua listalleen, mutta noi on niin hyviä tyyppejä että mä laittaisin ne omalleni.<br />

<br />

Tietenkin sinäkin mahtuisit sinne minun listaani "lällysti" kuten myös Akuhullu, Salwer, Adz, djlordi, Frodo95, Sami-96, Ankkarock, Lohis ja monet muut!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat