Kuka on paras ja kuka on huonoin hahmo?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse pidän eniten Roopesta, Akusta ja luonnollisesti siis myös Taikaviitasta. Vähiten pidän Mikistä. Mikin tarinoissa pn aina sama kaava, eli: Roistolla on "nerokas suunnitelma", mutta Mikki keksii ratkaisun ja saa roiston kiinni. Blääh!:S

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Parhaita ovat tietysti Aku, Roope ja Ankanpojat. Huonoimpia Hiawatha, Pepi, Pikku Hukka, Veli Kani, ym. Takametsän hahmot.

Vierailija

"Titsukka kirjoitti:Itse pidän eniten Roopesta, Akusta ja luonnollisesti siis myös Taikaviitasta. Vähiten pidän Mikistä. Mikin tarinoissa pn aina sama kaava, eli: Roistolla on nerokas suunnitelma, mutta Mikki keksii ratkaisun ja saa roiston kiinni. Blääh!:S"

Olen täysin samaa mieltä.

Titsukka on oikeessa, Mikki -tarinat on menee lähes aina saman kaavan mukaan.

Vierailija

Julle-Marika kirjoitti:

Titsukka kirjoitti:Itse pidän eniten Roopesta, Akusta ja luonnollisesti siis myös Taikaviitasta. Vähiten pidän Mikistä. Mikin tarinoissa pn aina sama kaava, eli: Roistolla on "nerokas suunnitelma", mutta Mikki keksii ratkaisun ja saa roiston kiinni. Blääh!:S

Oot AIVAN oikeassa! Kuinka paljo sä näitä keskusteluja oikeen oot tehny?

Olen vain keksinyt jotain. Tämmöisiä keskusteluja on kuulemma paljon.

Vierailija

Olen vastannut tänään kahteen tälläiseen keskusteluun. No kumminkin. Roope ja Aku ovat parhaita ja huonoimmalla sijalla komeilevat Samu Sirkan ja Ossian Ötökän nimet.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Olen vastannut tänään kahteen tälläiseen keskusteluun. No kumminkin. Roope ja Aku ovat parhaita ja huonoimmalla sijalla komeilevat Samu Sirkan ja Ossian Ötökän nimet.

Aivanaivan! Oikeassa olet.

Vierailija

Parhaimmat on Hannu Hanhi, Milla Magia, Aku Ankka, Iines Ankka ja Roope setä. Huonoimman tittelin saa Mikki Hiiri.

Vierailija

Roope on minun lempi hahmo. Aku on kyllä myös mainio hahmo. Don Rosan Roope on minun mielestäni mainiota käsialaa. Huonoimmaksi hahmoksi tuomitsen Polle Koninkauluksen. Anteeksi kaikille Polle faneille.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Olen vastannut tänään kahteen tälläiseen keskusteluun. No kumminkin. Roope ja Aku ovat parhaita ja huonoimmalla sijalla komeilevat Samu Sirkan ja Ossian Ötökän nimet.

Niin myös minulla.

Vierailija

parhaimmat on:Aku (johon kuuluu Taikaviitta ja pikku-Aku),Roope,Iines,Riitta,Karhukopla,Mustakaapu,Musta Pekka ja Parta-Jussi

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat