Positiivista muutosta!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko huomanneet positiivista muutosta näiden uusien sivujen alkuaikojen jälkeen? Minä olen.

Esimerkiksi, kukaan ei ole enää sanonut, että vanhat sivustot olisivat olleet paremmat. Itse en edes muista kunnolla miltä ne näyttivätO_o.

Melkein kaikki kirjoittavat pidenpiä ja...asiallisia viestejä.

Suurin osa tietää kuka kukin on, Ellei ole aivan uusi. Viime sivuilla ei tätä mahdollisuutta ollut.(Esim.kukaan ei hölmistyneenä kysy, kuka on Mac Ducky, ja voi väittää ettei ole ikuna nähnyt tämän olevan tällä sivustolla)

Tunnelma on suht leppoisa kun tuntee tyyppejä, ja eikös se ole positiivista? Tietty välillä tulee...krhöm...mielipideeriovaisuuksia(en tiiä mitän se kirjotetaan, oon ollu liian kauan ulkomailla, ihan sama, tiedätte mitä tarkoitan!)

ja välillä ilmestyy trolleja, mutta kumminkin!

ONNITTELUNI K A I K I L L E ! ! ! ! !

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:Oletteko huomanneet positiivista muutosta näiden uusien sivujen alkuaikojen jälkeen? Minä olen.<br />

Esimerkiksi, kukaan ei ole enää sanonut, että vanhat sivustot olisivat olleet paremmat. Itse en edes muista kunnolla miltä ne näyttivätO_o.<br />

Melkein kaikki kirjoittavat pidenpiä ja...asiallisia viestejä.<br />

Suurin osa tietää kuka kukin on, Ellei ole aivan uusi. Viime sivuilla ei tätä mahdollisuutta ollut.(Esim.kukaan ei hölmistyneenä kysy, kuka on Mac Ducky, ja voi väittää ettei ole ikuna nähnyt tämän olevan tällä sivustolla)<br />

Tunnelma on suht leppoisa kun tuntee tyyppejä, ja eikös se ole positiivista? Tietty välillä tulee...krhöm...mielipideeriovaisuuksia(en tiiä mitän se kirjotetaan, oon ollu liian kauan ulkomailla, ihan sama, tiedätte mitä tarkoitan!)<br />

ja välillä ilmestyy trolleja, mutta kumminkin!<br />

<br />

Ihan totta toi kaikki. Senki huomaan et oot vaihtanu kuvaa.

Vierailija

PARAS-PEKKA-FANI kirjoitti:olin vanhojen sivujen paras käyttäjä kuten olen edelleen!!!!:(

Vaadin perusteluja väitteeseesi.

Ja uudet sivut ovat hyvät, paremmat kuin Entiset. Entisillä sivuilla kävin noin 20-30 kertaa, mutta ei siellä paljon tekemistä ollut.

Vierailija

PARAS-PEKKA-FANI kirjoitti:olin vanhojen sivujen paras käyttäjä kuten olen edelleen!!!!:(

mjaa, juuri äsken olit ilkeä toiselle, eli mites sen nyt ottaa...:/:(

Vierailija

Etkä tee! Onko hauskaa, että teette kokoajan uusia turhia keskusteluja jotka poistetaan? Jos vielä jatkatte samaa rataa niin uskon teidän istuvan jäähyllä kohta puolin. Juu sanon vielä kerran, että kiitos Ankkarock, koska hän avusti minua tekemään videon Youtubeen.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:NOUUU!!! Meidän hieno keskustelu poistettiin...nyyh, basitin mokoma, tee uusi...

en viiti jos saan porttarin...en kyl tietääkseni rikkonu mitään sääntöjä.Se vaan poistettiin :(.......HÖH

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Etkä tee! Onko hauskaa, että teette kokoajan uusia turhia keskusteluja jotka poistetaan? Jos vielä jatkatte samaa rataa niin uskon teidän istuvan jäähyllä kohta puolin. Juu sanon vielä kerran, että kiitos Ankkarock, koska hän avusti minua tekemään videon Youtubeen.

Olisi kiva tietää, että minkä niminen video se on? Voisin käydä katsomassa, tosin luulen että sitä et minulle paljasta.

Vierailija

Positiivista muutosta tapahtuu.

Alussa sivujen kanssa oli aikamoista takkuamista, mutta bugeja on korjailtu, joka on erittäin hyvä asia.

Täällä keskustelufoorumissa tosiaan kirjoitetaan pidempiä viestejä, mikä myöskin on hyvä juttu. Tosin keskusteujen aiheet ovat joskus enemmän tai vähemmän turhia. Esimerkiksi "kaikenlaista keskustelua".

Toivoisin vielä muunmuassa *hakukoneen* ehostamista, jotta vanhoja keskusteluja voisi etsiä, ettei tarvitsisi tehdä uutta aihetta sivustoa tukkimaan.

-93Hurtta93

Vierailija

Kyllähän nämä sivut ovat paremmat, mutta olivat vanhemmatkin ihan kelvot, mutta on näissäkin vielä paranneltavaa. Olet näköjään vaihtanut kuvaa Sere.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

basistin mokoma kirjoitti:en kyl tietääkseni rikkonu mitään sääntöjä.Se vaan poistettiin :(.......HÖH

Se ei liittynyt Disneyyn.. Täällä on mielestäni tuhat ja yksi turhempaa keskustelua, joille ei tehdä mitään. Sitten kun tulee tuollainen, jossa voisi hoitaa kaiken chattailun, se hävitetään. No, säännöt ovat sääntöjä. (Mutta vastaanpahan basistin mokoman edesmenneeseen kysymykseen: musa on pakkomielle ja intohimo, ja kuuntelen ainoastaan metallia. Black, symphonic, dark, extreme, industrial etc.)

Kunhan se Sekalaiset-puoli saataisiin, niin sivut olisivat vielä paremmat.

Yhdistän tähän veilä kahden topicin kysymykset, eli mitä mieltä yksäreistä ja kaverilistoista?

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Käväsen nyt suihkussa, tulen pikaisesti takaisin.

Nämä on taas näitä turhia viestejä, tämänkin asian olisi voinut kertoa jonkun muun viestin yhteydessä...

Vierailija

MacPeruna kirjoitti:

Sheherezade kirjoitti:Oletteko huomanneet positiivista muutosta näiden uusien sivujen alkuaikojen jälkeen? Minä olen.&lt;br /&gt;<br />

Esimerkiksi, kukaan ei ole enää sanonut, että vanhat sivustot olisivat olleet paremmat. Itse en edes muista kunnolla miltä ne näyttivätO_o.&lt;br /&gt;<br />

Melkein kaikki kirjoittavat pidenpiä ja...asiallisia viestejä.&lt;br /&gt;<br />

Suurin osa tietää kuka kukin on, Ellei ole aivan uusi. Viime sivuilla ei tätä mahdollisuutta ollut.(Esim.kukaan ei hölmistyneenä kysy, kuka on Mac Ducky, ja voi väittää ettei ole ikuna nähnyt tämän olevan tällä sivustolla)&lt;br /&gt;<br />

Tunnelma on suht leppoisa kun tuntee tyyppejä, ja eikös se ole positiivista? Tietty välillä tulee...krhöm...mielipideeriovaisuuksia(en tiiä mitän se kirjotetaan, oon ollu liian kauan ulkomailla, ihan sama, tiedätte mitä tarkoitan!)&lt;br /&gt;<br />

ja välillä ilmestyy trolleja, mutta kumminkin!&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Ihan totta toi kaikki. Senki huomaan et oot vaihtanu kuvaa.

Vaihtelu virkistää, vaihan tänään vielä vanhan takaisin...kai.Se sopi mielestäni paremmin, katotaan nyt.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Etkä tee! Onko hauskaa, että teette kokoajan uusia turhia keskusteluja jotka poistetaan? Jos vielä jatkatte samaa rataa niin uskon teidän istuvan jäähyllä kohta puolin. Juu sanon vielä kerran, että kiitos Ankkarock, koska hän avusti minua tekemään videon Youtubeen.

Olisi kiva tietää, että minkä niminen video se on? Voisin käydä katsomassa, tosin luulen että sitä et minulle paljasta.

Annan vihjeen miten tiedät sen. Mene sinne ja mene Ankkarockin tekemään profiiliin siellä. (Ei Ankkarock vaan hänen etunimensä alkuun eli Ossirock) Sitten sieltä tarkastat ketä on hänen kaverilistallaan ja se olen minä.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:

Otto Ankka-94 kirjoitti:

Annan vihjeen miten tiedät sen. Mene sinne ja mene Ankkarockin tekemään profiiliin siellä. (Ei Ankkarock vaan hänen etunimensä alkuun eli Ossirock) Sitten sieltä tarkastat ketä on hänen kaverilistallaan ja se olen minä.

Kiitoksia vihjeestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat