KÄÄK! Mitä tapahtuu?

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Onko teilläkin tällä hetkellä jotenkin näin, että sivut vaihtoivat perusteellisesti väriä? Minulla on näin.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Onko teilläkin tällä hetkellä jotenkin näin, että sivut vaihtoivat perusteellisesti väriä? Minulla on näin. <onkohan toimitus muokkaamassa sivut uuteen uskoon.

Minkä väriseki sulla muuttu???

Vierailija

Minulla on käynyt sama juttu, mutta sitten aloin käyttämään erästä toista nettiselainta, ja ongelma poistui.

Vierailija

Ei ole minulla. Tarkastappa väriasetukset. Meidän vanhempi tietsikka pimahti aina välillä ja se aina vaihtoi väriään itsekseen ja se oli aika vanha.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Sheherezade kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Onko teilläkin tällä hetkellä jotenkin näin, että sivut vaihtoivat perusteellisesti väriä? Minulla on näin. <onkohan toimitus muokkaamassa sivut uuteen uskoon.

Kaikki teksit ovat harmaata ja se palkki tuolla ylhäällä missä lukee Tietolaari, kirjasto, pelit ja puuhat jne. on kadonnut.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Sheherezade kirjoitti:

Kaikki teksit ovat harmaata ja se palkki tuolla ylhäällä missä lukee Tietolaari, kirjasto, pelit ja puuhat jne. on kadonnut.

Ok, aika outoo?

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Ei ole minulla. Tarkastappa väriasetukset. Meidän vanhempi tietsikka pimahti aina välillä ja se aina vaihtoi väriään itsekseen ja se oli aika vanha.

Mun siskolla muuttu aina kaikki NEONPINKIKSI.

Se oli hirveetä.

Se oli sitte kiva yrittää lukee esim. akkarin sivuilla juttuja...;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat