Mikä oli ensimmäinen kovakantisesi?

Vierailija

En ole ainakaan itse törmännyt tälläisiin keskusteluihin, mutta jos joku tälläisen on tehnyt niin vilpilliset anteeksi pyyntöni hänelle. Niin nyt asiaan. Siis mikä oli teidän ensimmäinen ostamanne/saamanne kovakantinen kirja? Minun oli Ankkalinnan Raharuhtinas jonka sain, kun aloitin tilaamaan Akkaria.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Taisi olla Ankkalinnan synttärisankari.

Minullakin oli Ankkalinnan synttärisankari ensimmäinen kovakantinen.

Vierailija

Ensimmäinen kovakantinen jonka olen saanut on Mikin parhaat ja olin tuolloin 4 vuotias. Ensimmäinen jonka olen itse omalla rahalla ostanut on Don Rosan, Sammon salaisuus, jota nykyään koristaa Don Rosan nimi- ja omistuskirjoitus.

Vierailija

1. Ankkalinnan rämäpää

2. Ankkalinnan maailmanmatkaajat

3. Ankkalinnan synttärisankari

4. Ankkalinnan vauhtivekarat

5. Ankkalinnan konnakronikka

6. Roope Ankan elämä ja teot 1

7. Ankantekijät 6: Kari Korhonen

8. Roope Ankan elämä ja teot 2

Vierailija

voitto99 kirjoitti:Sammon salaisuus.

Anteeksi, Voitto, mutta voisitko etsiä jonkun muun kivan profiilikuvan? Ei pahalla, mutta itse en haluaisi, kiitän kovasti, jos vaihdat johonkin muuhun.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Salwer1st/ kirjoitti:Taisi olla Ankkalinnan synttärisankari.

Niin muuten minullakin! :) ;) sain kun aloin tilaamaan akkaria.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ensimmäinen ja ainokaiseni on Aku Ankka - Parhaat palat 1958. Sain sen viime jouluna. Eipä ole noita pahemmin kertynyt : D Roope Ankan Elämä ja Teot -sarjan tosin voisinkin hommata. Vaikuttaa nimittäin todella hyvältä, suuritöinen homma ollut ja kun kerta on Don Rosa vielä kyseessä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat