HUOM.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä näin äsken kultahipun!

Saman lainen ku sillo kultaryntäyksessä.

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Minä en ole nähnyt yhtään! :( Minun tuuriani... Mitä tapahtuu, kun sellaista klikkaa? Oletteko testanneet? Luulen vain, että kyseessä on jokin virhe...

Vierailija

Voihan sekin olla mahdollista että tämän keskustelun tekijä, on vain huijannut, eli hän on halunnut huomiota. Tai sitten ohan sekin mahdollista, että olisi tulossa uusi kultaryntäys.

Vierailija

taikisfani kirjoitti:En nähnyt vieläkään mitään mutta näin muutama viikko sitten että bulevardilla oli kultahippu.

Se kuului viikon vieras kisaan, se oli Hanhenmunahippu:)

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Minä en ole nähnyt yhtään! :( Minun tuuriani... Mitä tapahtuu, kun sellaista klikkaa? Oletteko testanneet? Luulen vain, että kyseessä on jokin virhe...

En kerenny klikata sitä, huomasin vaan ohimennen:( Melko varmasti bugi, mutta eihän miljoona kärpästä VOI olla väärässä?

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

(Sehe, ei triplapostausta...)

Kuulkaas, epäluuloinen vanhus ei usko ennen kuin näkee. Seuraava, joka tällaiseen kultahippuun törmää, saa luvan ottaa todisteeksi PrintScreenillä siitä kuvan. Ehei, muuten en usko alkuunkaan, enkä tosin varmaan vielä sittenkään (nimim. leikin Photoshopilla itsekin).

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Mutta täällä on nähty kultahippuja! Paitsi minä... :I

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

(Sehe(se on Se_r_e, ääh ei tällä pysty alleviivata...), ei triplapostausta...)

Sori, muttakun on asiaa niin eihän siinä, hyvänen aika sentään, jäädä odottelemaan että joku pistäisi viestinsä siihen väliin!

*'nurkassa seisontaa ja ERITTÄIN SYVÄÄ häpeää'*

sorry, mommy-Wondy!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sheherezade kirjoitti:(Sehe(se on Se_r_e, ääh ei tällä pysty alleviivata...), ei triplapostausta...)<br />

<br />

Sori, muttakun on asiaa niin eihän siinä, hyvänen aika sentään, jäädä odottelemaan että joku pistäisi viestinsä siihen väliin!<br />

<br />

'nurkassa seisontaa ja ERITTÄIN SYVÄÄ häpeää'<br />

<br />

sorry, mommy-Wondy!

Mun lempinimet tunnetaan.. Kun en muista oikeaa nimeä, enkä lempinimeä, pistän sen mitä tulee mieleen. Valitettavasti olet pinttynyt päähäni Sehenä, mutta yritän deletoida sen.

Katsos, ei sun tarvitse ketään odottaa, kun teet Wonderit ja pistät kaiken kilometrin mittaiseen viestiin.

No joo, anteeksiannettavaa, kun muuten olet niin kunnollinen ja tunnollinen. Mommy-Wondy taputtaa päähän, eikä jäädytä viikkorahoja.

Vierailija

Itsekkään en ole huomannut semmoisia, ja uskon vasta kun näen, että niitä ollaan nähty!(En mahda asialle vain mitään) Lähetin tuossa juuri Toimitukselle viestin missä kysyin esim. näissä nähtyistä kultahipuista. Saapa nähdä mitä vastauksessi tulee...varmaan sanovat, ettei mitään ryntäyksiä tulekkaan, mutta saapa nähdä.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kerro missä näit sen niin voin yrittää selvittää tapausta!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat