Hannah Montana

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko kukaan katsonut Hannah Montanaa. Minä olen ja pidän siitä paljon. :)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Hannah Montana on Disney Channelilta tuleva komediasarja. Itse katson tätä, suurimpana syynä ehkä Jason Earles "Jackson" ja Moises Arias "Rico". Aivan MAHTAVIA näyttelijöitä molemmat! Osa lauluista on hyviä, osa taas surkeita. Humori on useimmiten hauskaa, joskus taas ihan surkeaa. Toisen tuotantokauden jaksot ovat ylivoimaisesti parempia. Toinen syy katsoa on Emily Osment"Lilly" ja Mitchel Musso "Oliver", jotka ovat toiseksi hauskimpia sarjassa. Itse Miley Cyrus "Miley" taas ei ole niin kauhean hauska. Billy Ray Cyrus "Robby Ray" taas vaihtelee aina kärjestä surkeimpaan, riippuen vähän "vitsistä". Dubatut jaksot eivät ole hyviä. Varsinainen pohjanoteeraus on Oliver. Ei yhtään Oliverin kaltainen. Kun ekan kerran katsoin dubatun jakson, itkin kauheudesta, ja nauroin suomalaisille äänille.

Vierailija

Mac partyduc kirjoitti:En oo ikinä nähnyt, mutta oheis tavaraa on kaupat pullollaan

En koskisi noihin oheistuotteisiin pitkällä kepilläkään, selvää rahastuksen makua, ja ne ovat kaiken lisäksi lapsellisiakin. Suosittelen 5 vuotiaille. Ainoa "oheistavara", jonka haluaisin hankkia, ovat HM levyt, mutta niitä sitten ei kaupasta löydy. HMPH...

Vierailija

Mitenkäs tämä liittyy Nettisivuihin? No vaikka tämä väärässä foorumissa onkin niin vatsaan. En ole ikinä sitä katsonut enkä edes tiedä mikä se on.

Vierailija

Olen katsonut ja se on... nätisti sanottuna PLÄÄÄÄÄH.

-huonot näyttelijät. (Paitsi 1)

-Huonot laulut

-Huonot juonet

+(!)Humoristinen.

Vierailija

Ja mitenhän Hannah Montana liittyy nettisivuihin? Meillä ei näy Disney Channel, mutta mä silti tiiän et se on tosi tosi tosi tosi surkee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat