Kirje kotoa<3

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pitääkö joku tarinasta Kirje kotoa?

Rakastan kyseistä tarinaa,siitä löytyvää tietoa , sitä miten se on piirretty, sen tunteellisuutta Roopen saadessa "kirjeen kotoa", sen huvittavaa tapaa yhdistää kaksi tarinaa, sen lehden kansikuvaa, jossa tarina alkaa ja sen humoristisuutta!!!(joka ei vedä vertoja Auringon Pojalle!)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Rakastan <3

Sarjan ihanuus konkretisoituu viimeisiin ruutuihin, eikä tarina ole sellaista ihmeellistä koheltamista kuin vaikkapa Mississipin mestarissa (joka ei myöskään ole todellakaan huono sarja!).

Vierailija

Kuten jo toiseen viestiketjuun vastasin, Rosan jokainen teos on ainutlaatuinen ja kaikkiin on nähty käsittämättömän paljon aikaa ja vaivaa. Kirje kotoa on hyvä esimerkki Don Rosan pidemmistä tarinoista joissa oikeasti on erittäin hyvä juoni / tarina. Erinomainen tarina.

Vierailija

Se tarina valloittaa mun sydämmen täysin. Se on paras Don Rosan tarina ikinä, ja ainutlaatuinen. Tarinaa voin sanoa jopa parhaimmaksi Ankkatarinaksi koskaan. Tarinan paras kohta on jokainen ruutu.....haa, Don Rosa on mestari! Tulisimpa itsekkin joskus yhtä hienoksi piirtäjäksi kuin hän...

Vierailija

Se on kyllä todella hyvä.MaD muuten,miksi profiilissasi näkyy että olet kirjoittanut kaksi kertaa tähän keskusteluun,vaikka olet kirjoittanut vain yhden kerran?

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Se on yksi rosan parhaimmista tarinoista ja varmaan paraskin.

Ps: Olen jo tehnyt tällaisen keskustelun.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Lohis kirjoitti:Se on kyllä todella hyvä.MaD muuten,miksi profiilissasi näkyy että olet kirjoittanut kaksi kertaa tähän keskusteluun,vaikka olet kirjoittanut vain yhden kerran?

Keskustelimme turhasta aiheesta ja viestit poistettiin.Mä olin kirjottanu varmaa 4 kertaa:)

Vierailija

Onhan se todella hyvä tarina kuten on myös näitä keskusteluja todella paljon. Taisin tänäänkin vastata yhteen tälläiseen keskusteluun. Muuten Sere. Olet ollut tänään... Ööö miten nyt sen sanoisi... Outo.

Ps. Suuttuminen on kielletty tai usutan vihreän Mikki Hiiren kimppuusi!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat