Galleriassa huijari?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen huomannut että galleriassa on huijari.

En ole varma asiasta mutta kun katsoin vahigossa Mac Ducky:n ankka-profiilia huomasin että galleriasta hänellä 5-mitali vaikka hän ei ole lähettänyt sinne mitään.

En ole asiasta varma mutta vilkaiskaapa Mac Duckyn ankka-profiiliin...

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

:s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s .s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s

En minä ole ketään syytellyt.

Vierailija

Valloittaja kirjoitti::s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s .s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s<br />

En minä ole ketään syytellyt.

Oliko tuollaisessa viestissä nyt sitten mitään älliä? Kannattaa harkita tarkemmin, että mitä tänne keskusteluun postittaa.

Vierailija

Mulle taas oli laitettu galleriatyöhön väärä nimi.

*) Valloittajalle. Siinä kestää hetken, ennen kuin työt tulevat näkyviin. Galleriassa ei ole mitään huijaria..

Vierailija

Se johtuu siitä, että MaD on lähettänyt kuvia galleriaan, mutta ne eivät ole vielä näytillä. Minullakin on kutosmitali galleriasta, mutta kuvaa ei ole vielä ripustettu näkyviin.

Vierailija

En usko että Mac Ducky on huijari, se on vaan jonkinmoinen bugi, tollasta on sattunut jo aika monella tyypillä.

Vierailija

Minulla ainakin kestää noin viikko, että työ "ripustetaan" galleriaan. Mitali tulee kuitenkin heti työn lähetyksen jälkeen.

Vierailija

Ei MaD ole huijari.Tuollainen bugi on sattunut minullekkin.Eli mitali tuli ensin ja piirros vasta sitten.Olen muuten huomannut tuota bugia muillakin.Useilla muillakin.Eräälle kaverillineni on sattunut tuo bugi.Siis hän on rekannut tänne.En nyt mainitse hänen nimeään.Hän lähetti piirroksensa jo toukokuussa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat