Viimeisin ankkahankintasi [version:2.0]

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli ajattelin tehdä toisenkin aiheen tästä kun edellisestä on jo jonkuverran aikaa. Mun viimeisin hankinta on jotaki 27 akkaria, Minari 3, Taskari 41 eli Aku taikaviitta ensipainos 50snt, Tanskalainen ONKEL SKRUE (suomeksi Roope-setä)-lehti v:1984 Maksoi vain 10snt ja vielä kaksi kpl TK 2000-lehtiä numerot 7 ja 12 hintaan 20snt kpl.

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Viimeksi ostin Minitaskari 4:n ja tilasin juuri viime viikolla Ankantekijät 2 kirjan sekä aion mennä joku päivä divariin.

Vierailija

Kanuunakuti tai joku kirja kirppikseltä.Täällä päin on mahtavat Ankka-apajat.En muuten kerro missä päin!;)

Vierailija

Crazyduck-97 kirjoitti:

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:

Crazyduck-97 kirjoitti:

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:En ole kuullukkaa koko paikasta, ooksä ostanu sieltä jotaki? Se paikka jonka mä tiedän on siellä ku mennään Virroille päin 66tien varrella. Asutko muuten alavudella?

En asu Alavudella mutta mummu ja pappa asuu siellä.

Samat sanat. Ja ens viikolla ostan lisää akkarikamaa ja tk lehtiä mainioin hinnoin salaisesta apajastani.

Minäkin ehkä menen sinne kirpparille ehkä ensi viikolla!

Se mun apaja on keskisen lähellä jossain sielläpäin mut on mulla 2 muutaki apajaa

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Minun viimeisin ostokseni on taskari Äkkilähtö, joka on vielä kesken.

Tänään ostin Taskarin nro 124.

Vierailija

Crazyduck-97 kirjoitti:

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:

Crazyduck-97 kirjoitti:

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:En ole kuullukkaa koko paikasta, ooksä ostanu sieltä jotaki? Se paikka jonka mä tiedän on siellä ku mennään Virroille päin 66tien varrella. Asutko muuten alavudella?

Samat sanat. Ja ens viikolla ostan lisää akkarikamaa ja tk lehtiä mainioin hinnoin salaisesta apajastani.

Minäkin ehkä menen sinne kirpparille ehkä ensi viikolla!

Niin ja tuli mieleen että ooksä ostanu sieltä taskarit n:o 237 ja 257 hintaan 50 snt kpl

Vierailija

Vierailija

Jaa, kyllähän se on tuo Elämien ja Tekojen toinen osa. Hankinnasta on kulunut kylläkin jo vajaa viikko. Lähiaikoina tuskin on tulossa mitään uutta (ellei keskiviikkoa lasketa), sillä tuo viimeksi mainittu opus verotti reilu 30 euroa, ah, niin kortilla olevista rahoista.

Vierailija

minitaskari 3 taskari 343 pintaa syvemmälle taskari 124 uusinta painos ja yhelt kirpparilt kaikkien aikojen ankka pilkun paikka kirjat 9 roope-setä lehteä ja taskari 283 uhma ikä meen seuraaval viikol ostamaa ainaki 30 kympin eestä aku kirjoja

Vierailija

Ostin tänään Anakntekijät 9 Konnia ja koukkuja 12e ja murrealbumin Avojalakanen ankka 50snt,kuten jo tuossa kirpparilöydöt -keskustelussa kerroinkin :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat