Huomasin tuossa yhdessä keskustelussa että..

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin huomasin että kyseinen nimimerkki kuin: kynsilaukka2 oli pystynyt muokkaamaan oman nimimerkkinsä pelkäksi Kynsilaukaksi.?? Miten niin voi tehdä..Itse olen yrittänyt etsiä sitä, mutta en ole löytänyt. Voisiko joku kertoa mistä sitä voi muokata?

Kommentit (12)

Vierailija

Puhuva Koira kirjoitti:Kyllä sen voi vaihtaa. Akkarifani kertoi sen jo hyvin.

Juu, mutta haluan vielä varmistuksen, että eihän pelitulokse ja muut mitalit sitten varmasti häviä..??

Vierailija

Voisiko joku vastata? Vaikka Kynsilaukka kun pystyit vaihtamaan sen nimimerkin niin osaat varmaan kertoa? Tai joku muu..

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:

Puhuva Koira kirjoitti:Kyllä sen voi vaihtaa. Akkarifani kertoi sen jo hyvin.

<br />

Juu, mutta haluan vielä varmistuksen, että eihän pelitulokse ja muut mitalit sitten varmasti häviä..??

Enpä osaa sanoa häviääkö ne toivotaan ettei.

Vierailija

Menette Ankkaprofiiliinne ja painatte sitä käyttäjätiedot painiketta. Sitten kirjoitatte salasanan siihen "Valitsemasi salasana"-kohtaan. Sen jälkeen painatte sitä tallenna-painiketta sieltä alhaalta. Sitten siihen tulee se sama kohta uudelleen ja kirjoitatte siihen taas sen salasanan ja haluamasi nimimerkin siihen "Nimimerkkisi"-kohtaan ja painatte Tallenna-painiketta ja a´vot, salasana on vaihdettu.

Salasanan vaihtamisessa vaan on riski, että kaikki mitalit sun muut häviää, että kannattaa miettiä haluaako ottaa sen riski.

Vierailija

Kiitos Akkarifani. Oletko itse vaihtanut nimimerkkiä? Ja onko pakko vaihtaa salasanaa jos vaihtaa nimimerkin? Entä hävisikö sinulla kaikki mitalit jos olet vaihtanut nimimerkkiäsi?

Vierailija

Akkarifani97 kirjoitti:Menette Ankkaprofiiliinne ja painatte sitä käyttäjätiedot painiketta. Sitten kirjoitatte salasanan siihen "Valitsemasi salasana"-kohtaan. Sen jälkeen painatte sitä tallenna-painiketta sieltä alhaalta. Sitten siihen tulee se sama kohta uudelleen ja kirjoitatte siihen taas sen salasanan ja haluamasi nimimerkin siihen "Nimimerkkisi"-kohtaan ja painatte Tallenna-painiketta ja a´vot, salasana on vaihdettu. <br />

Salasanan vaihtamisessa vaan on riski, että kaikki mitalit sun muut häviää, että kannattaa miettiä haluaako ottaa sen riski.

Eiköhän se tuossa aika hyvin selitetä. ;)

Vierailija

Ei ole pakko vaihtaa salasanaa jos vaihtaa nimimerkkiä. Itse olen testaillut nimimerkki vaihdanto asian, mutta laitoin melkein heti takaisin tämän alkuperäisen nimimerkin. Minulla ei ole hävinnyt mitään mitalleja tietääkseni, kun vaihdoin nimimerkin.

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Ei ole pakko vaihtaa salasanaa jos vaihtaa nimimerkkiä. Itse olen testaillut nimimerkki vaihdanto asian, mutta laitoin melkein heti takaisin tämän alkuperäisen nimimerkin. Minulla ei ole hävinnyt mitään mitalleja tietääkseni, kun vaihdoin nimimerkin.

Kiitos Hanhihannnu! Pitää nyt katsoa että miten huono tämä nimimerkkini on, että kannattaako vaihtaa??

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat